Gå til innhold

Hun biter og tester - men bare meg og bare om kveldene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt å bite meg om kveldene?! Kommer bort for å kose, borer hodet inn i benet, armen, magen osv men biter hardt til. Om dasgen gjør hun det samme, men da er det bare kosing uten bitingen. Men om kvelden når hun begynner å bli trøtt setter hun igang. Noen som har det sånn?? Og det e rbare meg, ikke sambo eller noen andre. Ikke biter hun i bhg heller. Why??

Og hun tester meg veldig om dagen, men ikke sambo samme grad. Ha kan si nei en gang, og så er det greit. Jeg måtte ty til skammekroken idag, for når jeg tar henne i armen og sier nei eller sånt, så bare ler hun av meg. Hun får mer enn nok oppmerksomhet på posiive ting, og vi har det kjempfint ilag, men hun har som sagt satt i gang et eller annet med / mot meg for tida. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitingen har jeg ikke noe svar på,men at hun tester deg mer enn andre tror jeg er helt normalt!! Sånn er det for alle (har jeg følelsen av)

Skrevet

Ja, det er kanskje sånn. Sambo har en teori om at det er meg det går utover fordi det er meg hun er mest trygg på. At det er derfor hun biter også, og at hun ikke skjønner at det er vondt. Selv om jeg sier AUUU.....

Ikke vet jeg. Håper bare jeg klarer å ta det før det utvikler seg for mye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...