Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sitter ved lunsjen på jobb og mine kollegaer snakker om hunder som er så søte og nusselig og deres beste venner også er det en som tar opp katter. "Å herregud som jeg HATER katter!!!" var det en som sa og dermed var det i gang. Den ene morbide historien om hvordan de hadde tatt livet av en katt etter den andre dukket opp rundt bordet og latteren satt løst kan man si. Jeg satt helt sjokkert og lurte på hvordan man kan sitte å le av at katten ens er blitt innelåst i en garasje i to uker uten mat og vann og være halvdø når en oppdager det eller hvordan en kan le av at man uheldigvis kappet hodet av katten med skammelen til stresslessen. Jeg gikk pent fra bordet og var helt KVALM!!! IKKE si at dere liker dyr selv om dere liker hunder når dere mener andre dyr bør lide en fæl død!!!!! ÆÆÆÆÆÆRGH så sint jeg er!
Dronningen! Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Dette burde du faktisk ha tatt opp med kollegaene dine. Englekyss fra
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hei Hi igjen her. Sorry. Jeg mente selvfølgelig at folk med kaniner er onde.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 det var første dagen på jobb! Man tar ikke opp sånne ting da :O/
PopUp Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Ja, det var jo en merkelig konklusjon fra din side... Heller: "MINE KOLLEGAER ER ONDE" Har selv hund og katt, og det hadde ikke kostet meg en kalori og sagt hva jeg mente om jeg hadde sittet rundt bordet deres... Fæle mennensker!!
CARCEL Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Du må ha meget spesielle arbeidskamerater og ha en egen evne til generalisering. Er selv hundejente, men kan opplyse deg om at kattedrap ikke er en hverdagsting hos hundefolk.
Happy Ignorant Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 De lo vel godt når de så hakasleppet ditt tenker jeg..!
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Altså jeg har 2 hunder og jeg har en kanin, forøvrig elsker jeg katter men kan ikke ha noen fordi hundene mine ikke deler min oppfatning om hvor skjønne de er. Jeg hadde aldrig i livet ledd av det dem satt å fortalte. Vil ha meg frabedd og bli generalisert inn i et slikt bås. ;o/
CARCEL Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 OT: Hva slags hunder har du Cat 68? Jeg har en Golden Tispe. Hadde inntil nylig en JRT også, men måtte avlives pga. nerveskade.
KariMari Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Stakkars deg, ny jobb som du sikkert gledet deg til å begynne i. Så viser det seg at du har kollegene fra helvete! Du har jammen en tøff tid i møte! Ps! Ta med deg et kors og litt hvitløk på mandag:-)
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Vi har 2 Cavalier King Charles Spaniel hunder. Den ene har desuten netopp fått hvalper 4 st søte små ;o))
CARCEL Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Det er en fin og snerten rase :-) Selv har jeg desverre måtte inngå et kompromiss med samboer/forlovede om å vente noen år før hund nummer 2 skal inn i huset. Han syntes jeg hadde så lite tid til overs :-) Det blir jo litt arbeid med 2 valper. Så jeg får bruke noen år på å finne ut hvilken rase jeg skal ha :-) Eller om tispen og kapasiteten min duger til et kull. Er selv mye inne på Canis. Der er det mye diskusjon om hund :-)
gærne ko Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Det gjeld jo ikkje alle hundefolk, då! Har hund eg, men liker veldig godt katter og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå