Gå til innhold

Da fant jeg katten min...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke si hva som har skjedd me han, det blir for makabert og klarer ikke å skrive det heller..... :(

Kjempelei meg og har grått lenge.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....:(

Skrevet

HVA!???

Har noe makabert skjedd med katten din! (skjønner at du ikke orker å skrive det, er sikkert ille å ha det i hodet om ikke du skulle skrive det også)

 

Stakkars dere, overlevde han?

 

Har selv to katter og orker ikke engang å tenke på om noe fælt skulle skje mine nydelige puser, så all min sympati til deg.

 

Trøsteklem fra

Skrevet

Nei, død.

 

 

Skrevet

Var det du som leier hos noen, og hørte at damen som bor i samme huset som deg, holdt på å jakte på ei katte? Om det er denne nabodamen som har gjort det, og du vet det, må du anmelde henne? Uansett må du anmelde det. Blir sikkert henlagt, men...

 

Huff, stakkars pusen og stakkars deg, uansett hva som har hendt...

Skrevet

Nei, det er ikke meg.

Skrevet

Han har vært borte siden 02aug.

Jeg har vært på ferie og kom hjem på onsdag og fikk vite det da.

 

Skrevet

uff...kondolerer. noen mennesker er grusomme!!! blir forbanna bare av å tenke på det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...