Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vil ikke si hva som har skjedd me han, det blir for makabert og klarer ikke å skrive det heller..... Kjempelei meg og har grått lenge.
OsloMor Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 HVA!??? Har noe makabert skjedd med katten din! (skjønner at du ikke orker å skrive det, er sikkert ille å ha det i hodet om ikke du skulle skrive det også) Stakkars dere, overlevde han? Har selv to katter og orker ikke engang å tenke på om noe fælt skulle skje mine nydelige puser, så all min sympati til deg. Trøsteklem fra
Gjest Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Var det du som leier hos noen, og hørte at damen som bor i samme huset som deg, holdt på å jakte på ei katte? Om det er denne nabodamen som har gjort det, og du vet det, må du anmelde henne? Uansett må du anmelde det. Blir sikkert henlagt, men... Huff, stakkars pusen og stakkars deg, uansett hva som har hendt...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Nei, det er ikke meg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 Han har vært borte siden 02aug. Jeg har vært på ferie og kom hjem på onsdag og fikk vite det da.
PAVEEL Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 uff...kondolerer. noen mennesker er grusomme!!! blir forbanna bare av å tenke på det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå