Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sorry, mulig dette er et dumt spm, men jeg er helt grønn på dette.. Tenkte å kjøpe en parkdress som vi kan ha her hjemme.. Trenger man regntøy i tillegg da?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Kommer vel heilt ann på kor mykje dere kommer til å vera ute det. Mine unger har begge deler, men dei er mykje ute og. Er det skikkelig sølevær, og eg veit det blir "bakt" masse i sandkassen, er det på med regnklær. Dessuten synest eg det er greit å ha eit skift om dei vil ut igjen, og dress/ regnklær er våte.
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hvis dere skal være ute når det er veldig vått kan det være greit å ha begge deler. Jeg har to sett med parkdress og regntøy. Det ene settet henger i bhg og det andre har jeg hjemme.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Tenkte kjøpe Reima dress med uttagbart for til å ha i barnehagen.. Og reflex parkdress til å ha hjemme.. Kanskje to sett regntøy er lurt i tillegg da? =)
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 ja det kan være greit å ha det, og barnehagen etterlyser regntøy hvis du ikke har det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå