Gå til innhold

Kan dette bli for mye for han ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min (15 mnd) startet i barnehage denne uka.

Fredag om 3 uker skal jeg og mannen på tur 1 døgn. Kommer hjem lørdag kveld. Da skal han være hos svigers.

Men lurer på om det kanskje blir litt mye for han når han nettopp har startet i barnehage ? At han da er i barnehagen på formiddagen også sove hos svigers på natta ?

Ble plutselig så usikker på om det er så lurt å dra allikevel.....hmmm.

Noen tanker fra dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere kan jo se det litt an..men tror nok det kommer til å gå veldig greit.. dere kommer jo hjem i helgen og kommer til å ha det kjekt med han da..;)

Skrevet

Hvis han er vant til å være sammen med svigers, så tror jeg det kommer til å gå helt fint :) Dere kommer nok til å kose dere alle sammen!

Skrevet

Takk for betryggende ord : )

Ser det an til da.

Klem HI

Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan han takler barnehagen. Tror gutten min hadde fått hetta om vi hadde gjort det. For etter at han har begynt i barnehagen, er det bare mamma som er god nok. Han skreik til og med da mamma skulle passe han i en kveld, og det har aldri skjedd før (han er like vant med mamma som pappan sin).

Så vi hadde nok ikke kunne gjort det. Men din sønn takler det kanskje heelt fint:) Du kjenner han best, og er den beste til å finne ut av det:)

Skrevet

se an hvordan det går i bhg ja :) her har bhg starten gått strålende, begynte 2 aug. han er 17 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...