mayaya Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg bare lurer, fordi det er så mange som gruer seg til å være fra ungene hele dagen når de skal i bhg. Har dere ikke vært fra dem mens pappan har vært hjemme da? Ingen? PS: Dette er IKKE en kritikk, bare et spørsmål.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Han har pappaperm nå, 6 uker, jeg er også hjemme. Kunne ikke drømt om å jobbet 6 uker i løpet av permisjonen. Blir mer som en lang ferie sammen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Nei, dessverre. Han får ikke pappaperm, for jeg har tidsbegrenset uførestønad. Synes det er grusomt urettferdig!
PopUp Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Han tar de siste 6 ukene... De har nok godt av å ha den "alenetiden" tror jeg, hehe... Selvom det sikkert blir en smule hardt å dra fra lillsnuppa på morgenen )
MintCondition Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jo, heldigvis har pappaen her i huset hatt permisjon i 4 mnd
Blue Lady Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Pappaen her i huset skal ta over HELE min permisjon. Jeg begynner å studere igjen når de obligatoriske 6 ukene mine er over. (Men blir jo å være hjemme å lese, så i praksis er vi hjemme begge to)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Gubben min har pappaperm nå egentlig...men så blei jeg syk, og nå har jeg operert øynene, så han har jobba likevel. Skal bytte så han får fri litt senere i steden(vi jobber sammen),
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Det var helt annereledes å være fra snuppa i begynnelsen da pappaen var med henne, da var det helt greit. Men det ble værre med samvittigheten da hun begynte i bhg.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Her var det pappa som hadde hele permisjonen, her, for jeg var fulltidsstudent. Han hadde tidskontopermisjon, fordelt utover på 2 år.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Her har han ikke pappaperm. Men han er hjemme med han de 3 dagene jeg jobber i uka. (begynner ikke før neste uke igjen, så vet ikke hvordan det er). Er enig som ei over her så, er litt annerledes å la babyen være hos pappaen sin enn med fremmede i barnehagen..
Milletrille Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Skulle veldig gjerne hatt pappaperm her, og kunne fått mer enn de seks ukene også. Men fordi pappan er selvstendig næringsdrivende og nylig har startet firma, så får han ikke utbetalt en dritt og vi taper masse penger på det. Samtidig som han må stå på og komme seg inn på markedet nå. Så det er noe dritt...
bente69;) Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 jepp, han var hjemme i perm i 8 uker, da var det kun 4 uker som var forbeholdt far. Han sier forøverig at får vi fler, vil han være hjemme mye lengre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå