LizzyG Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg tror Vålerenga har skjønt hva de fleste mente om kjøringen til broren hennes, så man trenger vel ikke å "kjefte" på hun. De fleste har vel sittet på i en bil/ motorsykkel som har kjørt over fartsgrensene. Min svigerfar ble drept når han kjørte i 50 km/ t med sin motorsykkel, fikk sola i øynene og kjørte rett i fronten på en bil som kom i motsatt kjørefelt, så man trenger ikke kjøre så veldig fort før ting egentlig er farlig.
KariMari Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Og ikke alt dumt ble gjort igår heller....:-) Alle har sikkert gjort noe i sine yngre dager, som de ikke hadde gjentatt idag! Det være seg mye rart........ Joiner den som tidligere nevnte ordet skinnhellig, jeg!
Tussi og gullgutten Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 jammen da e æ skinnhellig, for etter å mista venninna min til en murvegg med for mye fart, (eg va ikke me) da kjøre æ pent. eg er sikkert den som er minst likt i trafikken, for eg følge fartsgrensa da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå