Gå til innhold

Jenta er mer lik en hund enn en baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har akkurat fylt 6 mnd, og som jeg har sagt tidligere stikker hun av (ut i gangen) for å bæsje. Hun vimser rundt i huset og kommer når hun vil koses med. Hvis jeg roper kommer hun, og har jeg mat tigger hun.

Hun snurrer rundt seg selv ørten ganger før hun klarer å legge seg ned og falle i søvn.

Jeg har alltid ønsket meg en hund, nå har jeg det nesten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget syns ikke jeg noe om. Utrolig dårlig måte å omtale datteren sin på, og si at hun er mer som en hund.

Skrevet

Hva var så galt med det? Hun er litt selvstendig av seg, hva så? Om jeg sammenlignet henne med en hund er det i beste mening.

(HI)

Skrevet

Hehe... Så søtt :-) Synes det var en god beskrivelse jeg og så klart ikke alvorlig ment, ha litt humor da du anonym som svarte først her!

Skrevet

Hehe, tok ironien jeg og synes det var kjempemorsomt :-)

Skrevet

Takk og lov for at i allefall du skjønte humoren i det..

(HI)

Skrevet

Ja vel hvis det er i beste mening. Jeg syns at hunder er drit ekle og hadde klikket om noen hadde sammenlignet mitt barn med en hund. Fikk faktisk en vemmelig følelse inn i meg da jeg leste innlegget ditt.

Skrevet

Sorry, skal klarere de neste inleggene mine etter dine preferanser...

(HI)

Skrevet
:D Du sier noe der. Har ikke tenkt på det på den måten før, riktignok.
Skrevet

Jøsses, og jenta di er bare 6 mnd? Høres jammen veldig aktiv ut! Kanskje hun er 6 hundemnd da?

Skrevet

He he, aktiv er ordet. Hun kan ikke krabbe, men åler seg utrolig fort dit hu vil - og det hele tiden. Plutselig er hun på kjøkkenet, så i stua, en titt på badet...osv. Heldigvis har vi et veldig barnevennlig hus, ellers hadde jeg blitt stressa. Det virker som om hun liker å holde på litt alene, blir hun lei kommer hun kjapt tilbake og skal opp på fanget. Morsom type..gruer meg til hun er i tenårene. Ikke fullt så kult med utforskertrang og selvstendig trassjente da..

(HI)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...mi jente er mer lik en katt enn en baby. Skal bare kose, og det selvsagt oppå meg og den store magen min uansett hvor ofte jeg tar henne vekk...og så elsker hun å bli klødd på magen og halsen!:P

Skrevet

åå, så søt! Skulle ønske min var litt mer kosete, men hun har ikke tid :(

(HI)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nå er jo mi 4 mnd eldre enn di, og lært seg å rekke ut armene for klem og sånt, så kan jo godt hende at hun blir mer kosete etterhvert...bare se på små hvalper som først løper rundt over alt og skal utforske ALT, som så litt seinere oppdager at kos også er kjekt!:-)

Men nå er jo jeg kattemenneske, så det har kanskje noe å si!:P

Skrevet

he he , syntes det var et morsomt innlegg jeg.. Godt at NOEN her inne har humor!!!!!

Skrevet

Haha, høres litt ut som min jente det der!!

I tillegg tar hun med seg ting rundtom i leiligheten, og da bærer hun det selvsagt med seg i munnen!!

Hihi :) Liker hunder jeg!

Skrevet

Hehe, for en sær baby! Jeg måtte lese hovedinnlegget høyt til samboer, han lo godt nå ;)

Skrevet

Ikke rart det blir mye sure miner her inne når enkelte ikke hadde sett humoren om så den sto på sin egen neste tipp. *hint hint* Anonym...

Utrolig bra beskrivelse HI. Hva skal en med hund når man har baby;) hihi

Skrevet

Så hyggelig at noen fikk seg en latter, vi ler mye av henne. Hun sier også HÆ? hele tiden - og på de rette tidspunktene, som når noen kommenterer henne bak ryggen hennes. Da snur seg og ser dem rett i øya og sier høyt og tydelig HÆ?! Flere som skvetter da, ja ;)

(HI)

Skrevet

Haha, så utrolig bra!! Jeg leste også innlegget for sambo - han lo godt ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...