Gå til innhold

Behandling mot stiv nakke og spenningshodepine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips? Har prøvd et par fysioterapeuter, den ene bare "kitta" meg, mens den andre knadde så jeg trodde jeg skulle dø...

Det hjalp ikke så mye...

Jeg spiser Ibux som drops, de tok bort smertene, men nu har virkningen avtatt...

Det begynte som nakkesmerter og spenningshodepine, nu har det forplantet seg nedover ryggen og ut i armene... =/

Hva skal jeg prøve nu da? Kan jo ikke gå slik resten av livet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trygde deg og flytte til Spania?

Skrevet

dette lurer jeg og på..har prøvd fysio og kiropraktor...hjelper ikke..

holder på å bli spør enkelte dager..har så og si alltid ondt i hode..noen dager helt grusomt,mens andre er det til å "leve med"

legen sier nakken er stram som en fiolinstreng..:S

Skrevet

Har tendensene selv... Grusomt!

Prøvd massasje med Tigerbalsam? Hjelper litt her, men lukter jo intenst! :-/

Skrevet

Det er det det kommer til å ende med... =/

Skrevet

Det hjelper ikke... Har gått slik i over ti år, og begynner å bli litt sliten av det... =/

Skrevet

Akupunktur er tingen (syntes jeg).

Gikk til 15 beh. til fysioterapeut for samme problem som deg. Hjalp ikke. Så gikk jeg tre ganger til akupunktur og vips var jeg bra!

Skrevet

Fysioterapauten greide ikke hjelpe meg, men manuell terapauten gjorde underverker. Anbefaler deg å prøve det.

God bedring, vet hvordan det er å slite med dette, vondt ja!!

Skrevet

Har alltid hatt problemer med nakken. Ikke slik at jeg er invalid, men ganske mye vondt. Spiser også ibux innimellom. Har merket meg at styrketrening av nakkemuskelatur hjelper. Var en fysioterapaut som anbefalte jevnlig trening da jeg var tidlig i tjueåra. Som regel ikke mye som skal til før jeg føler at det hjelper. Problemet er at styrketrening er så jæ.... kjedelig. Det rare er at riktig trening for nakken, tar bare 5 minutter, 3 ganger i uka. Spør fysioterapaut eller muligens en treningsinstruktør.

Skrevet

Hmm, akupunktur... =S

Men det er vel verdt et forsøk! Nu er jeg så desperat at jeg prøver alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...