Gå til innhold

Noen her som har satt inn spiral?

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på det, men egentlig synes jeg det er så ekkelt å tenke på.. jeg er litt redd jeg..

hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem. Måtte hoste litt i det han satt den inn. Tok den ut 3 år seinere, gikk bra det også. Syntes det var litt ekkelt i begynnelsen, tanken på å ha noe inni meg altså. Men det gikk over. Jeg fikk ikke noe "hardere" mens eller noe. Blødde litt etter innsettelse.

Skrevet

jepp. satte inn 12 uker etter føselen. 7 mnd siden og jeg må bare si at det er det mest geniale prevansjonsmiddelet ever.

seff litt ubehagelig å sitte i den berømte stolen...men synes ikke selve innsettinga var vond el noe ekkel.

blødde vel i seks uker etterpå, men ikke blødd siden.

ingen hormonforstyrrelser el noe.

homonspiral jeg da:-)

Skrevet

Har satt inn hormonspiral.

De første 3 månedene var noe møkk, blødde hele tiden. Har hatt den i snart 6 måneder. Er ikke fornøyd. Humøret mitt er veldig svingende og jeg har kortere "lunte" enn normalt. Jeg har en del magesmerter og er uvell i kroppen.

Har fått bakteriell vaginose 2 ganger på denne tiden (aldri hatt det før).

Jeg kommer nok til å fjerne den snart, gir den et par måneder til for å se om det blir bedre.

Skrevet

er så skeptisk jeg!

har hørt mye rart og får frysninger oppover ryggen! tror ikke jeg tørr jeg... synes kanskje ikke det er verdt det

Skrevet

jepp har brukt spiral etter mine 2 barn. har brukt kobber og har vert veldig fornøyd med den. tenker ikke over at den er der engang.kan anbefales.

Skrevet

Har hatt kobberspiral, og hatt endel bivirkninger, men de siste mnd har vel vært greie.. tror hormonspiralen er bedre for da slipper du mest sannsynlig mensen. Var og tok den ut i dag, og kjente absolutt ingenting! Når jeg satt den inn var det bare lette mensmurringer.. Men hvis du ikke har født vaginalt så er det myye verrre etter det jeg har hørt.. :)

Skrevet

ja har kobber spiral og hadde det etter første mann og. er veldig fornøyd. litt ustabil mens første 3 mnd men.

ulempen var at du helst ikke skulle bruke tampong.

gjorde ikke vondt og sette den inn men det er jo den stolen da... den er ikke gøy

*klarer ikke skifte nick:)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...