Gå til innhold

Aaaaaaaargh, kan han aldri fri liskom...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for at vi skal gifte oss, neste år... Og jeg har foreslått at vi skal bare dra å plukke ut ringer, men det vil han ikke... han vil fri på ordentlig, supert det altså, men åååååååååååååååååå han han gjøre det snart liksom!!!!! Planene er nesten i boks tilogmed!!!! Ikke noe gøy å gå å vente...:) Okei, litt gøy da, men utålmodig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har bestemt dere, er ikke hele spenningen egentlig borte da? Eller, hvis dere har blitt enige om neste år, så er det vel bare å sette igang med planlegging? Ikke for å ødelegge altså, jeg bare lurer;)

Skrevet

Denne må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønte??

Skrevet

Hvis dere har bestemt dere, er ikke hele spenningen egentlig borte da? Eller, hvis dere har blitt enige om neste år, så er det vel bare å sette igang med planlegging?

Skrevet

Ha-ha, ser den assa, men syntes egentlig ikke at den er det:) Dødd-spennende hele dagen her assa!!

Må jo ha ringen på før vi kan offentligjøre det ovenfor familien og starte planleggingen, foreldrene mine kommer jo til å gå av hengslene og de skal finansiere store deler av det, så må nesten få frieriet unna før vi ringer å booker sted osv....

Men han er såååå treig....

Skrevet

Fri du da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...