Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vi har bestemt oss for at vi skal gifte oss, neste år... Og jeg har foreslått at vi skal bare dra å plukke ut ringer, men det vil han ikke... han vil fri på ordentlig, supert det altså, men åååååååååååååååååå han han gjøre det snart liksom!!!!! Planene er nesten i boks tilogmed!!!! Ikke noe gøy å gå å vente... Okei, litt gøy da, men utålmodig!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hvis dere har bestemt dere, er ikke hele spenningen egentlig borte da? Eller, hvis dere har blitt enige om neste år, så er det vel bare å sette igang med planlegging? Ikke for å ødelegge altså, jeg bare lurer;)
Mamman til M&E Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Denne må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønte??
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hvis dere har bestemt dere, er ikke hele spenningen egentlig borte da? Eller, hvis dere har blitt enige om neste år, så er det vel bare å sette igang med planlegging?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Ha-ha, ser den assa, men syntes egentlig ikke at den er det:) Dødd-spennende hele dagen her assa!! Må jo ha ringen på før vi kan offentligjøre det ovenfor familien og starte planleggingen, foreldrene mine kommer jo til å gå av hengslene og de skal finansiere store deler av det, så må nesten få frieriet unna før vi ringer å booker sted osv.... Men han er såååå treig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå