zandy med (sjenert)spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 noen som har vært i syden med så liten baby? gikk det fint ?Er det noe spesielt å ta hensyn til?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi reiste til spania når gullet var 2 mnd og det gikk kjempefint. Kommer ikke på noe spes utenom at babyen må få i seg nok væske i varmen, selv om du ammer bør du muligens gi den litt vann hvis det er veldig varmt. Ellers blir du sittende med puppen ute konstant ;) Også må du ikke kle for mye få den lille, bruke solfaktor og ha babyen i skyggen (ikke direkte sollys) Kjøp solbriller og solhatt, de liker ikke sterkt lys;) Og ikke bli overrasket hvis flaskene blir hvite når du koker dem, vannet deres inneholder en god del kalk og dette legger seg som et belegg i på flaskene. Ser skikkelig nasty ut, men de blir rene;)
2flottebarn;) Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Var til Mallorca når gutten vår var 2.5 mnd og det var kjempefint! Amme, gi flaske, eller smukk når flyet tar av / lander. Ha med dyne på flyet, praktisk for å lage god seng i fanget. Pakk bleier i vogna dere sender på flyet (dyrt og varierende kvalitet) Myggnett Solhatt Solbriller Solkrem Hvis du skal gi vann, så skal kjøpevannet kokes til de er 6 mnd Ta med paracet o.l. , jeg hadde med et pulver de anbefalte på apoteket som man skal gi ved diare/uttørking. Var litt godt å ha disse tingene i bakhånd synes jeg. Vi gjorde om vogna til sportsvogn, ble for varmt i bagen (for tett) Hadde med en tynn bomullsklut som bløtet med vann, denne fikk han leke med når det ble veldig varmt. Fin å kjøle ned kroppen med. Lå mest naken på solsengen, brukte lite klær, de som ble mest brukt var tynne bomullsklær (skjortestoff) som var lette og luftige. Så det var en del med småbarn som hadde med saueskinn, sikkert lurt for jeg merket at min gutt ble fort klam i vogna. Var kjekt å ha med babybjørn, kjekt å bære han i på flyplassen og når vi skulle stikke en tur på butikken o.l. Lykke til, kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå