mai mammaen til to Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 vet ecco sine sko skal være bra..og vanntett
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Gutta våre har hatt viking sko nå, i flere sesonger. Vært knallfornøyd med de. Men alle slike sko må impregneres innimellom:)
Gjest mphs Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Vi har også brukt viking veldig fornøyd og ingen våte bein. Og som hun andre sa, alle slike sko må impregneres innimellom. Viktig å huske det.
mai mammaen til to Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 hvor kjøper man viking sko? så på ecco sko i dag..de startet på str 21.. de var vanntette..kostet 649... hva koster viking skoene? går det an å ha såle i skoene? kipt å kjøpe så dyre sko så holder de kun et par mnd
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Goretex et stoff som er vanntett,, altså alle gortex sko og ting som er laget av goretex skal være vanntette er det ikke det så har du krav på pengene tilbake.. Jeg lurer på å kjøpe sorel sko til snuppa selv, har hørt mye bra om de men det er ikke goretex da..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 iflg min kjæreste som er en skogskar og har prøvd det meste av tur utstyr, så er goretex i sko ikke noe poeng i det hele tatt.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Selger de på barnas hus ser ut som en gummistøvel neders også er det stoff øverst, godt for inni også.. De skal visst være veldig gode og varme og sitte godt på små føtter
Gjest mphs Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Jeg kjøpte viking skoene på falkanger sko, de kostet det samme som ecco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå