Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Eit kinesisk par ville gi barnet sitt namnet «@», melder Reuters. Dei hevda at alfakrøll-teiknet, som blir brukt i e-post-adresser, symboliserte deira kjærleik for barnet. I Kina skal det noko til for å skilje seg ut, sidan 100 etternamn går igjen hos rundt 85 prosent av landets 1,3 milliardar innbyggjarar. 93 millionar kinesarar deler namnet Wang. - Heile verda brukar symbolet når dei skriv e-post, og omsett til kinesisk betyr det «elsk han», skal faren ha forklart til kinesiske språkmyndigheiter. Li Yuming i den kinesiske språknemnda sa at paret argumenterte for at @ (uttalast «at») omset til mandarin høyrest ut som ei kjærleikserklæring. Namnet skal vere eit ekstremt døme på kinesarane sin aukande vågale tilnærming til kinesisk, etter kvart som kommersialisering og Internett bryt ned gamle konvensjonar. Li sa ingenting om kinesiske styresmaktene godtok namnet «@», men tidlegare i år har staten annonsert forbod mot namn som brukar tal, utanlandsk språk og symbol som ikkje tilhøyrer kinesiske minoritetsspråk.
Libido- Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 (gadd ikke lese innlegget) hahaha en trønder som skriver nynorsk! *ler meg skakk* Kledde deg ikke råddis =)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Tviler ikke et sekund. Jeg for min del syns ; er langt mer fiffig enn @
RundLurt? Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Trønder har faktisk mer til felles med nynorsk enn bokmål Libido!
KariMari Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hey! @ var jo skikkelig originalt. Driiiiiiiiiiiitfiiiint!!!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Tror jeg skal kalle mitt neste barn "alfakrøll"
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 MalinaRompompei da må det være et jente navn og den daske utalen kan jo fungere som et gutte navn: "snabel-a"
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Er det det som er å regne som et ressurssterkt navn??
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Libido !!! Klippe Lime !! Den dagen jeg skriver et så langt innlegg på ny norsk, er det bare å "legge meg inn"...hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå