tasah Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Bor på Vestlandet med relativt milde vintre og lite snø, men heller regn og sludd og slaps. Siden jeg strikker masse og veslejenta på snart 2 år har både ulldress, bukser og gensere lurer jeg på å kjøpe Trolldress uten for, altså vår/høstdressen. Gjør jeg noe dumt da eller??? Er dressen ikke ment å bli brukt om vinteren uansett hva man har under? Hjelp en førstegangsbarnehagemamma
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 HVis ungen har ulltøy under holder det lenge for sør og vestlandsvintre:)
Tinky Winky Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg bor i Stavanger, men er ikke noen strikker:-) Så jeg kjøpte i fjor den med for i, og det er det beste jeg noen sinne har gjort! Den er fenomenal. Han har bare strømpe bukse og en tynn genser under og er akkurat passe varm. Den dressen er så god i passformen også. Så troll fortsetter vi med. :-)
tasah Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Takk for svar Da blir det nok dress uten for på oss i år, syns den med for virket litt klumpete også... Ang. størrelser så tror jeg de er ganske store, har hørt de er større enn Reima i alle fall.
Tinky Winky Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 den er stor på str, vi kjøpte den i fjor høst, han har vokst mye men passer den nok enda til jul.
Tinky Winky Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 synes de uten avtagbart for var litt stive, men vårt kan man ta av, og det er genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå