optimist.. Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Ja, det fikk jeg:)) Men nå har jeg mistet så mange ganger at jeg greier ikke å glede meg over det akkurat nå... Fikk jo positiv billigtest forrige mnd også, men mistet... Men akkurat nå er jeg i hvert fall gravid:)) Så får vi håpe at spiren klorer seg fast denne gangen... Klemmer fra
Dolly Duck Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Herregud så fantastisk!! Gratufaenslerer!!! Skynd deg inn i sofaen vår! NÅ SKAL DEN SITTE!!!! Hipp hurra!! 8-D Kjempeklem fra ei som gleder seg til å få kjentfolk i sofaen!!
bente69;) Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! Så vanvittig bra, optimist:)))))) Håper av hele mitt hjerte at denne spiren er mirakelspiren din som ser dagens lys i slutten av april sånn ca:)) Såååå glad jeg er på deres vegne optimist:))) Kom deg over i soffaen til Dolly Duck, så kommer jeg snart etter, jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til....*snufs* De beste ønsker fra
martine68 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Så utolig deilig følelse det må være å stå der med en positiv test. La oss feire og juble og håpe at denne gangen er det din tur optimist. Ta vare på deg selv og ikke stå og hopp i sofaen på gravid i moden alder :-) Mange graulasjonsklemmer fra
skifer Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 OIOIOIIiiii..Gratulerer så mye:) Håper spiren har klort seg godt fast denne gangen,masse masse lykke til:) Klem fra Skifer
Modesty Blaise Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Dette var gode nyheter på en fredagskveld. Så utrolig herlig. Jeg håper virkelig for din skyld at denne spiren sitter:-) Nå er det din tur. Jeg er 9uker i morgen så det ser ut som om min spire har klart seg i første omgang. Håper veldig at dette går veien og at vi kan sitte i sofaen sammen noen måneder nå:-) Stor helgaklem
evigoptimist Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Fra en evigoptimist til en annen Optimist: YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!! En utrolig hyggelig nyhet å få fredagskvelden!!!! Krysser fingrene for at dette går bra=) )))))grattis klemmer((((((
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Kjære deg vennen ! Gratulerer ! Ta kontakt med din gyn eller lege,fortrinnsvis den du har best dialog med. Be om ny resept på progestan samt pregnyl.Pregnyl er hcg,og gies som hcg støtte,for å overbevise kroppen din om at den er gravid,og ikke skal støte fra seg fosteret.Stå på krava vennen,krev oppfølging! God klem )
Agne Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Dette var fantastiske nyheter å få på en lørd. morgen. Håper at du lykkes, ta vare på deg selv. Gratulerer og klem fra meg.
nicco Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Må bare få juble litt stille for deg....ønsker deg masse lykke til.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Så kjekt da,har du prøvd lenge?Du får be din kjære om å varte deg opp,du skal ta vare på den lille spiren din. Masse masse lykke til
mamamimmi Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Optimist, så utrolig hyggelig! Nå krysser vi alt vi har for deg og spiren. Store klemmer
atpåklatt08? Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 så flott å høre håper det går bra denne gangen, kjenner igjen følelsen at det er vanskelig å slippe jubelen løs etter å ha mistet mange ganger. Men vi er vel optimister alle sammen. lykke til da klem
Dotten Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Oj, oj, oj Så flott. La oss virkelig håpe denne spiren er velutstyrt på klør-fronten, og har laaaaange klør som klorer seg godt fast. Gratulerer så masse og masse, masse lykke til
Ine:) Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Såååå koselig å høre optimist! Nå er det din tur! Ta godt vare på deg selv og den lille spiren din! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå