Gå til innhold

Eget forum for Septembermødre =)


Miss L å di

Anbefalte innlegg

Noen som blir med på det?? Desembermødrene fra i fjor har gjort det med stooor suksess! Faktisk mer liv der enn det er på bim... Hadde dette vært noe for oss eller???

 

Da kan vi følge hverandre og barna fremover og dele erfaringer :-)

 

Kan prøve å lage jeg viss noen blir med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også med, selv om jeg ikke helt skjønner hva er jeg med på. Men jeg skjønner at vi skal prøve å holde kontakten videre og det synes jeg er en kjempeide. Vi har jo vært sammens på litt av en reise så langt og den blir vel ikke mindre spennende fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* kan ta littegranne tid dette her da, for jeg er ufattelig dårlig i data... Men jeg skal få desembermødrene til å hjelpe meg, så sier jeg fra når dere kan logge dere på.

Gøy å følge med på utviklingen til barna =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter dette ja! (selv om jeg fremdeles er optimistisk nok til å tro jeg kanskje kan bli augustmor..hehe) Gi beskjed hva du får til du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men augustmammaer kan jo få være med de og... :-)

I tillegg til oktobermammaer. Må jo være litt fleksible..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjempe bra forslag, fint hvis aug og okt også kan være med hadde termin 1 sep, men nurket kommer med ks den 20 aug... Altså mandag så nå er jeg veldig klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det så veldig bra ut jeg! Er superklar for å begynne å bruke det, men skjønte ikke hvordan man lager brukernavn. Er dette noe du må gjøre MissL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo selfølgelig bare hoppe over på dib, men det er så hissig stemning der. Det som er fint med dette andre forumet er at det ikke finnes anonymknapp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...