Gå til innhold

Eget forum for Septembermødre =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som blir med på det?? Desembermødrene fra i fjor har gjort det med stooor suksess! Faktisk mer liv der enn det er på bim... Hadde dette vært noe for oss eller???

Da kan vi følge hverandre og barna fremover og dele erfaringer :-)

Kan prøve å lage jeg viss noen blir med...

Fortsetter under...

Skrevet

Henger meg på, jeg! *tommel opp for godt initiativ* :)

Skrevet

det kan jeg være med på også=)

har blitt noen timer her inne for å si det sånn...

Skrevet

Jeg er også med, selv om jeg ikke helt skjønner hva er jeg med på. Men jeg skjønner at vi skal prøve å holde kontakten videre og det synes jeg er en kjempeide. Vi har jo vært sammens på litt av en reise så langt og den blir vel ikke mindre spennende fremover.

Annonse

Skrevet

*kremt* kan ta littegranne tid dette her da, for jeg er ufattelig dårlig i data... Men jeg skal få desembermødrene til å hjelpe meg, så sier jeg fra når dere kan logge dere på.

Gøy å følge med på utviklingen til barna =)

Skrevet

Støtter dette ja! (selv om jeg fremdeles er optimistisk nok til å tro jeg kanskje kan bli augustmor..hehe) Gi beskjed hva du får til du:-)

Skrevet

Men augustmammaer kan jo få være med de og... :-)

I tillegg til oktobermammaer. Må jo være litt fleksible..hehe..

Skrevet

det er kjempe bra forslag, fint hvis aug og okt også kan være med hadde termin 1 sep, men nurket kommer med ks den 20 aug... Altså mandag så nå er jeg veldig klar...

Skrevet

i'm in girl :) :) så bra forslag..

Annonse

Skrevet

okey... skal vi teste??

http://www.freeforum101.com/september/

Trenger litt mer fiksing, men det blir ikke gjort før til uka en gang... Men dere kan nå gå inn å se hva dere syns, så kan jeg få tilbakemeldinger før jeg gjør endringer... God plan??

Skrevet

Synes det så veldig bra ut jeg! Er superklar for å begynne å bruke det, men skjønte ikke hvordan man lager brukernavn. Er dette noe du må gjøre MissL?

Skrevet

Jeg blir gjerne med :)

Skrevet

Jeg er også med, men septemberklubben 2007 flyttes jo etterhvert over til din baby da så man kan fortsette å skrive der.

Skrevet

neeeei... tror det går an å gjøre viss du logger inn eller går på profil... helt oppe.

Skrevet

kan jo selfølgelig bare hoppe over på dib, men det er så hissig stemning der. Det som er fint med dette andre forumet er at det ikke finnes anonymknapp :-)

Skrevet

Jeg vil også være med! Håper ikke det er for sent?

Skrevet

nei guri malla.... sleng deg på!! Blir aldri for sent :-)

Skrevet

plass til en milliard.... omtrent c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...