fiskelisken Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 jeg testen med en sånn strimmel. jeg så på den etter noen min og jeg kunne skimte en strek hvis jeg myste litt:)..men så så jeg på den 20 min etter og der var det en strek..svak var den men ser den godt:).det står jo at man ikke skal vente så lenge men jeg klart ikke å dy meg når jeg så at den var ett eller annet som dukket opp der...kan jeg håpe?..tenkte jeg skulle ta en imorra tidlig også..er jo fortsatt 3 dager til ikm da
fiskelisken Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 hmmm..jeg kom på en ting..det står jo 5 min..jeg gikk fra testen etter 2 min jeg..kanskje den streken kom etter jeg gikk?..hhee...jeg håper kanskje litt for mye nå?..har ikke tåmlodighet til å vente vettu..kanskje jeg bare skal ta en ny en når jeg må tisse igjen?..det står at man kan ta den uansett tid på døgnet..:)hehe
¤¤angelina¤¤ Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Håpløst å ikke teste når man har disse testene liggende ikke sant? Hvis man tester før ikm tror jeg det er best å teste i morgenurin, det står det i alle fall i pakningsvedlegget på CB sine tester? Men lykke til! Tror kanskje testen din blir positiv i morgen tidlig...
fiskelisken Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 jeg tok en test til å jeg...klartr kke bare stå å se på den så 5 min etter så gikk jeg får å se på den... og der ser jeg en svaak strek..jeg spurte kjæresten min om han kunne se den...og det kunne han jeg tørr ikke rope hurra ennå..har som sagt ikke ikm før til mandag
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 strek er en strek, så jeg sier gratulerer
Kiwi med maispire Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Da kan vell jeg være den andre som gratulerer deg:)!! Lykke til:)
Stina.. Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 GRATULERER!!!!!!!!! Så morro at det går rette veien for noen. Ønsker deg og samboeren din et problemfritt og herlig svangerskap.. nyt tiden du har forran deg, kos deg...og skriv dagbok fra dag en, du vil kose deg glugg ihjel med den om noen år:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå