Gå til innhold

P-pillen ble endelig bekreftet farlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det jeg har hatt sterk mistanke om. Selv måtte jeg sjekkes før jeg fikk p-pille type. Pga. blodpropp i familien. Og jeg fikk så smerter av p-pillen at jeg sluttet etter 3 dager.

Synes det også er kritikkverdig at legemiddelindustrien nekter for at det enkelte merker er farlige. Motstridene interesser når de også har legene på betalingslisten. Hvor ligger legenes lojalitet om de for penger fra legemiddelindustrien? Hos seg pasienten eller lommeboken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TULL!! P-piller er ikke mer farlig for folk fleste enn andre legemidler dersom de ikke røyker, er overvektige eller har blodpropp i familien.

Bare tull og hysteri alt sammen!!!!!!!!!!

Skrevet

jada. konspirasjoner leser vi ofte om i aviser. Jeg har brukt P-piller i 20 år og har ingen problemer med dette. Svada kaller jeg slikt.

Skrevet

Folk har kjederøykt i 50 år uten å ha fått lungekreft også, men det betyr ikke at røyk ikke er farlig. Å kalle forskning for svada bare fordi man selv ikke har opplevd resultatene på kroppen, er litt for enkelt. Og litt skremmende.

Skrevet

Nå virker det som du og dine meninger prinsessen ligger på et nivå hvor pubertetshungrige småjenter vet og kan alt.

Skrevet

Hehehe... ;-D Enda et bevis på hvor utrolig raskt du trekker konklusjoner, kjære Hi. Hvor gammel er du? Du må være beydelig eldre enn meg ettersom du anser en 26-åring som "puberteshungrig", hva nå det betyr. Og ettersom du er eldre, forventer jeg faktisk litt mer modenhet fra den kanten. Men man kan ikke få alt, selvfølgelig. :-) Jeg har aldri påstått at p-piller er farlig, jeg sier bare at å trekke konklusjoner kun basert på egne erfaringer, er lite gjennomtenkt.

Skrevet

Pokkers så enig med deg prinzezza:-) Ikke noee å bry seg om saksbehandlertrollet fra NAV.. De folka der er like fantasiløs og er blottet for egne meninger. P.pillen har jeg også alltid sett på som et faremoment. Morsomt å se at så mange må ha en publisert artikkel via VG, før de klarer å tenke litt selv:-)

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke det var morro å lese at 2 har strøket med av blodpropp i lungene, pga Yasmin. Da det er den typen jeg bruker...

-har sikkert skjedd før også, men nå forsker de jo på absolutt alt, å finner ut mer...

-men på et vis(for meg) er det positivt, for nå har gubben gått med på å sterilisere seg...hehehe

Skrevet

hehe.. sikker på at han ikke har valg å kasterere seg nå da? Så han slippe mer sengepolka med deg:-)

Skrevet

Jeg synes du er meget frekk mot meg. Jeg har like stor rett til å være her som deg/dere. Jeg har mine meninger og du har dine meninger.

Skrevet

Det er meget betenkelig at man må ha hatt blodpropp i familien før man blir testet selv. Virker litt useriøst. Og ukritisk til å proppe kvinner med medikamenter?

HI

Skrevet

Åh...han slipper da ikke unna sengepolkaen fordi da, sjøh Yppert. Kun snakk om sterilisering, ikke gjelding!!

Å dessuten så knuller jeg ikke bare for å produsere krapyl....er ikke helt "Ottar" heller da, sjøh! Men det vet jo du godt fra før..*smask*

Skrevet

kjenner en som døde jeg....hun satte en gulerot fast i halsen

Skrevet

NAV'erne kan nok være hyggelige de, Yppert, men... Og så tror jeg vi lar resten av setningen bare renne ut i sanden. ;-) *Smazzzk*

Skrevet

Det som er farligere enn å ta p-pillen er å få 20 barn i løpet av livet.

Skrevet

Så mange useriøse svar her...

HI

Skrevet

For oss som har pult en stund er jo ikke akkurat dette sprengrevolusjonerende, akkurat de samme rundene gikk man faktisk i 1984 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...