Gå til innhold

Northernlights=)

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imens du er her inne.....

Hva skal jeg be mannen min kjøpe med til meg fra USA????? Han er på vei til Houston nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 Flaske wrinkle release! ;o)

(spray på rynkete T-skjorter, og vips er rynkene borte.Min beste "venn"!hehe)

Aner ikke hva du tenker på; godterier eller "ting og tang"?....den eneste sjokoladen som er bedre her enn i Norge, må være snickers....men dere har vel den der også,kanskje?

Han får snuse litt rundt, og se selv hva de har der i TX som de ikke har, og bruke fantasien.

=) Jeg vet bare hva jeg savner fra Norge som de ikke har her, så det der ble litt omvendt for meg!

Men det er mange her inne som reiser ofte,og sikkert har mange forslag til deg.

(barneutstyr er mye billigere her...)

Skrevet

Det var vel først og fremst noe "ting og tang" jeg tenkte på. Men vet du noe smaskens godter som jeg bare 'må ha' så tar jeg gjerne imot forslag. Snickers er jeg ikke så glad i lenger. Spiste for mye av det når jeg var yngre.

Han har ikke så mye tid til å snuse rundt i butikker, han skal dit for å jobbe=(

Skrevet

Mange som liker skittles =)

Gutten min var i TX i sommer, og fikk seg et par western boots. Men det er jo kanskje ikke så attraktivt for deg som er voksen =)

Datteren min har cowboyhatt...hmm,,,aner egentlig ikke hva jeg kan foreslå,jeg...

Skrevet

Kan du ikke sende meg en pm hvis du skulle komme på noe den nærmeste uka. Han drar derfra den 24.

Hva er Skittles???

Skrevet

Skittles er sånne tyggedrops =)

Jeg skal sende deg PM om jeg kommer på noe.

Skrevet

Oki tusen takk. Skal be han kjøpe skittles til meg=) Regner med at det er fruktsmak på dem da, eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...