Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 er det noen med erfaring? Er litt skeptisk å¨betale over nett etc.. Og noen som vet hvordan buksestr er der? Forstår me ikke på de amerikanske størrelsene hehe;)
LizzyG Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 VS er en ganske stor og kjent kjede så jeg hadde ikke vært redd for å blitt lurt der.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg har ikke handlet over nettet akkurat... Men har handlet på Victoria's Secret mange ganger.... Jeg ville ikke vært skeptisk til å bestille ting via. nett der, iogmed at det er en seriøs butikk.... Som på samme tid er veldig kjent... Så de driver ikke med snusk... Hvis du lurer på hvilken str. du vil ha oversatt til amerikansk, så må du si hvilken str. du bruker i europeiske str.
*Kleopatra Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Har handlet derfra to ganger, gikk helt fint. Varene ble levert på døra med budbil. Har ikke handlet bukser der, men jeg synes størrelsene der er større enn her.
ScaryMama Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg har handlet der flere ganger, og det er helt trygt. Hvis du lurer på tallstørrelsene så er 6 = 36, 8 =38, 10 = 40 osv.. På bokstavstørrelsene er de ganske normal, men heller litt på den store siden. Så hvis du er mellom en M og L, velg M.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk for svar alle sammen=) De har så mye kult der.. Men hvordan gjorde dere det med tollen? Hørt det er noen som pleier å be dem skrive på pakken at det er for under 200kr?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg synes for øvrig ikke str. på V.S. er spesielt store... Heller mindre enn store i str... Men virker som om folk her har et helt annet syn på det enn meg....
*Kleopatra Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 De gangene jeg har bestilt, så har det vært budfirmaet som har tatt seg av fortollingen. Har da fått regning fra dem et par uker etter jeg fikk pakken, så tror ikke det går an å "lure de". De åpner pakken og skriver opp alt som er der+pris.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Du får bare satse på at det er passe om du går ned og ikke opp i str;-) MEN for meg og mine venninner har vi hatt samme inntrykk.... MEN, kan hende det bare er oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå