Gå til innhold

Noen som føler seg truet av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jeg kjenner får ikke "lov" av partneren sin, eller de liker ikke at den sier at de synes noen andre er tiltrekkende. De blir da sjalu og sure. Jeg bryr meg ikke om min mann sier at han synes en annen dame er flott osv, føler meg ikke ikke truet av det.

Dere andre da?

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg ikke truet av det.

Men liker å tro at jeg er den vakreste og flotteste i hans øyner :)

Skrevet

Jeg tror det er umulig å kontrollere hva andre synes om ting. Det er i grunn ofte vanskelig å kontrollere hva man selv synes om ting også.

Av min partner forventer jeg at hun ikke uttrykker alle sine synsinger i alle sammenhenger, akkurat som jeg gjør av meg selv. Men det plager meg ikke i det hele tatt om hun skulle uttrykke at noen er heit.

Skrevet

Finnes ikke sjalu i det hele tatt jeg=) Og hvis han synes noen ser flott ut eller finner dem tiltrekkende så får han gjerne si det.....hehehe....men det gjør han ikke. Han påstår at det ikke finnes noen penere en meg(hahaha) i verden.

Nei jeg blir ikke sjalu, liker jo selv å se på flotte mannfolk

Skrevet

Overhode ikke truet - tror ikke forhold basert på tvang og trusler er liv laga...

Skrevet

Å si at partneren ikke får lov til å synes andre er tiltrekkende, er like nytteløst (og tåpelig) som å si at det ikke er lov til å regne ute. Man kan ikke kontrollere følelser, hverken sine egne eller andres. Men man behøver ikke å gi uttrykk for alt man tenker og føler til enhver tid.

Skrevet

Sambo får lov å si at noen er fine, men helst ikke HELE tiden hehe. Og så er det helt greit om vi ser folk på tvserier og sånt, men litt verre om det er noen vi ser på gata, eller noen kjendiser han kan risikere å møte på byen. Da blir det litt annerledes. Aylar feks må han holde kjeft om, enda han syns hun er et brødhue men bare fin å se på. Det blir for nært på en måte..? Men for all del, jeg ser jo fine gutter og kommenterer dem også, vil ikke ha noen annen enn sambo likevel så det betyr jo ingenting ;)

Skrevet

Nei, men så går ikke min samboer rundt og sier at andre damer er så flotte heller da :-) Ofte jeg som sier det og han bekrefter. Han er flink til å si at jeg er fin da :-) Det hadde vel kommet litt an på hvor ofte han i såfall hadde sagt det. Hadde han gått rundt og sagt det hver gang han så en fin dame, da tror jeg ikke at det hadde vært så hyggelig.

Er veldig trygg på samboeren min (og ikke minst meg selv) så han må gjerne få si det om han synes en dame er spesielt flott :-)

Skrevet

Nei, hadde ikke følt meg truet av det, men man trenger jo ikke si høyt alt man tenker da. Mannen min påstår at jeg er den vakreste i verden og at han ikke ser på andre damer engang! Hehe....kjærlighet gjør virkelig blind!! ;o)

Jeg syns forøvrig det er ganske teit å sitte å stirre etter andre damer/menn forran ansiktet på partneren sin, og ihvertfall å kommentere hvor heit den dama er. Det er sånn som man gjør kompiser imellom syns jeg...

Uansett, man kan ikke styre den man er sammen med, det kommer det sjeldent noe godt ut av....

Skrevet

Nei føler meg ikkje trua av det. Gjer meg ingenting om han kikker bort på ei vakker dame som går forbi. Kikker jo på lekre menn som går forbi meg eg og. Ikkje forbudt det. Hender gubben ser action filmer som eg ikkje liker, men da poengterer han ut at eg kan sjå på skuespilleren he he ;)

Veit jo at det er meg han elsker, andre kvinner rundt meg truer ikkje min posisjon.

Skrevet

Nei, det føler jeg ikke meg truet av! jeg har noen ganger spurt om han har synes at en dame er pen også vidre... han svarer meg ærlig. jeg synes ikke det er noe å føle seg truet av.. om han sier at en annen dame er pen.. vet at det finnes noen i verden som er mye penere en meg.

Men hver dag, så hører jeg at han elsker meg. og han sier jeg er pen igjen..

Selv ser jeg også på andre menn og sier hva jeg synes... se er lov.. sambo synes det er helt greit.

Vi stoler på hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...