Gå til innhold

Quickresponse skyggestrek??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er 1 dag over IKM og testet med quickresponse. Fikk en svak strek ved siden av etter ca. 3 minutter (testet ikke med morgenurin, men ca kl l17)

Har noen erfaringer med hva en slik "skyggestrek" er? Bør jeg evt. ta en ny test om et par dager?

Takknemlig for alle svar - føler meg litt rådvill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er sannsynligheter for at du er gravid! :) ta en ny test om et par dager, kanskje et annet merke og morgenurin.

lykke til! :)

Skrevet

har alltid brukt QR testen,tok den en dag etter ikm om fikk lysrosa strek...en dag etterpå da varden litt klarere, eg tok den og i 4 5 tida...har brukt den testen i 15 mnd,og har ikkje vert i nærheten av sygge streker,men no viste den positivt,som sagt svakt,tok test me doktor og,så er nå 7 uker på vei....så trur dei e veldig til og stole på..

stoler fult på dei testane,og e der anntydning te strek,e du nok heilt sikkert gravid....=))

gratulere da.=)

Skrevet

hei

testet med quickresponse i går og dag morges og fikk en svak strek.

kjøpte clearblue og der er det også en svak strek... har noen erfaringer med dette? betyr det at jeg faktisk er gravid?? er 4 uker + 3 så bør i så fall ha bra med hcg nå??

dersom streken ikke blir sterkere, bør man bestille legetime for å få det bekreftet?

hadde jo vært superstas om jeg var blitt gravid nå!!!! :-)

Skrevet

Du er nok gravid! :-)

Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg aldri mer en en skyggestrek på QR sine grav. tester. Tok med en urin prøve på legekontoret og der fikk jeg en KLART positiv test! :-) Tok den siste qr testen sikkert en uke etter ikm.

Skrevet

Hei!

Husker ikke hvilket merke testen min var, men jeg fikk også svak strek! Jeg tar det som et "JA!" jeg :)

Skal bestille time hos legen til uka for å dobbeltsjekke.

(Har ingen andre symptomer,men de kommer vel)

Tenk om vi er gravide!! Jippi! Første pp her!

Skrevet

Hei

takk for svar! jeg er også i 1. pp!! sluttet på pillen 15. juli og har brukt clearblue EL test, men ikke fått påvist EL... trodde derfor at jeg UMULIG kunne ha blitt gravid, men ville ta en test for å være sikker.

har nemlig mensmurring i magen og hatt det av og på et par uker nå...

håper inderlig jeg er gravid!!! er jeg det har jeg termin 26. april!!krysser fingrene.

Og du? har du regnet deg frem til termin enda?

Skrevet

Hei!

Tok test hos legen idag, og den var positiv!!!!

Tror jeg har termin 24/4 :)

Har du tatt testen enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...