Gå til innhold

Då e ultralyden overstått og...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en liten prinsesse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terminen ble flyttet 8dager, men d va visst vanlig etter en spontan abort.

så istede for 18+3 e eg 17+1 idag!

Ny termin 26.januar=)

Va en bestemt litn jente inni der, bare satte rumpen i sky og ville ikkje vise seg for oss,så eg måtte t slutt reise meg opp å hoppe, då fikk vi et lite glimt av ho i profil, og bilde m heim. ellers bare gjemte ho seg vekk og vifta litt m armene.hihi...

hadde en super koselig jordmor, og fikk med masse bilder heim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ei lita jente!! :)

Dere er heldige som fikk se lille jenta deres og fikk mange bilder :)

vår var mer sjenert så vi vet ikke noe ennå, men men ;)

Lykke til videre :)

Skrevet

Gratulere så masse:) Termin på bursdagen min og greier også!!

Jeg får en liten gutt, termin 15 januar:)

Skrevet

Så gøy!!

Gratulerer så mye!!!! =)

Skrevet

åh, så koselig med en lillesøster til H da:) Og så praktisk, då kan babyen arve klærene til storesøster. Foreløpig har vi termin ganske nærmt da, så dersom du går litt over termin, så kan det være vi får feb.baby begge to:) Var sikker på at det var gutt eg:) Tror nok at det er en gutt i magen min da, så bli spennede å se om eg bommer der også:P

Skrevet

tusen takk jenter..

e så utrolig lettet og lykkelig no=))

ska bare se d blir en litn jente på deg og miss ulv, hadde vert koselig for storebror!!!

Ser ut som d kan bli februar bebis på oss begge ja..men må si eg helle håper du føder før tiden då enn at eg ska gå over;)

Skrevet

hehe, har veldig guttefølelse da... Får vi gutt, så SLITER vi.. Er ingen guttenavn vi blir enig om jo...:) Tviler på at eg får før termin, så om du går 4-5 dager over, så går vel det greit?:)

Skrevet

okei då, gikk 3dager over sist, klara sikkert 1 dag mer denne gangen;)

vi slite no, syns d e sååå mange fine gutte navn, og ingen jente navn..

vi har brukt opp d fine vi hadde vi..hehe...

d praktiske m å få samme kjønn e jo at vi har absolutt alt vi trenge!!!

men d e jo litt kjedelig og, he he, så må nok kjøpe litt nytt t denne bebisen og

Skrevet

hehe, jentenavn har vi en laaaang liste fra sist. Men vi skal nok klare å finne på noe, skal lage en tråd på Bim eller Dib for å få hjelp dersom det er gutt. Om det er gutt, så blir det nok lite kles-shopping ja.. men vi må jo ha kommode og ting og tang til rommet, + at vi skal ha ny vogn til denne babyen. Og siden eg har sett meg ut simo, så blir det ein del 1000-lapper ja :) Sambo nekter å kjøpe brukt, "tenkt på de som har gulpa og slevd oppi der før da!", så då blir det nok ei heilt ny ja :P

Skrevet

det holder eg nesten med han i..he he..

e jo kjempe kos å få kjøpe ny vogn då, d syns hvertfall eg.

tror d va d eneste vi kjøpte helt nytt t Hermine + klær då. resten ble arvet av familie.

du får dele jentenavn listen din m meg så ska eg komme m våre guttenavn om d e en litn gutt i magen din!!!=)

blir utrolig spennende, kortid ska du på ultralyd??

no bare gleder eg meg t 3d Ul.. tenkte å bestille time snart,ana ikkje om d e lang ventetid, men regner m d sidn d e eneste klinikken i bergen som har d

Skrevet

vi arva det meste sist også, inkludert vogn. Kjøpte bare bilsete og vognpose + klær, så då fant vi ut at denne skal få ny vogn :) skal dele listen ja, må bare finne den:p Skal legge de ut en annen dag eg:)

Har faktisk ikkje fått noke innkallelse til UL enda eg.. Hadde første kontroll hos legen forrige torsdag, og då sendte han melding til KK om at de må gi meg time.. Så nå venter eg i spenning på brev. Er jo 16 veker på vei, så de bør jo gi meg time snart.. Skal på 3d eg og før jul, tenkte å ha i slutten av november eller noke slikt.

Skrevet

ja d må de,håper du slippe vente lenge på time!!!!!!!!!!!

kjipt å bli satt tilbake, men men..

du va jo super heldig sist då, mange dager i riktig vei.hihi...

kan no kjøpe ny vogn med god samvittighet.. simo vognen e kjempe fin!!

ok når d bare e den utgiften, blir masse om alt ska kjøpes nytt

Skrevet

ja, det var digg sist :) Dersom de flytter meg mer enn 4-5 dager denne gangen, så VET eg at det er feil. Etter SA-en hadde eg nemlig skikkelig vondt under EL, så er ganske sikker på kor tid denne ble til sånn ca :P Håper virkelig eg får time snart, vil få bekrefta at alt er ok eg, klarer ikkje heilt å tru at alt skal gå bra sjøl om eg har hørt hjertelyd.

Gleder meg til å kjøpe vogn da, siden det er den ene tingen vi skal kjøpe denne gangen :)

Skrevet

Så flott.. er en viktig dag det med ultralyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...