Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 som er lykkelig forelsket? Virker som om alle klager...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg er lykkelig forelsket i mannen min! Han er utrolig hensynsfull i alt han foretar seg, setter meg foran alt annet, og snakker åpent om alt han tenker på. Vi har det veldig fint sammen. Jeg har hatt mange vonde forhold før jeg traff ham, så jeg vet å sette pris på ham. De fleste skriver ikke inn hit om de har det fint. Det er stort sett problematiske ting som tas opp her inne, og det er derfor det kan virke som om alle klager.
drømme_mamma er gravid Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 jeg er veldig forelsket i mannen min etter 6 aar sammen
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 jeg er lykkelig forelska:) har verdens snilleste mann, er så heldig som skal ha han helt for meg selv resten av livet;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Nei, forelskelsen går dessverre over. Og de som sier noe annet LYVER! Det er en hån mot oss andre dødelige (som jobber for å få forholdet til å fungere) å måtte lese om kathrine Moholt som er dødelig forelsket etter 14 år. De er like ille å måtte høre på venninner som forteller om hvor fantastisk der har det etter så og så mange år. Jeg har flere ganger tenkt at jeg må dumpe mannen min, for jeg er jo ikke dødelig forelsket som "alle" andre skryter av. Og da er det jo sikkert en fabelaktig mann der ute som jeg kan bli og forbli forelsket til døden skiller oss ad.... Jeg er litt mer nyansert og realistisk enn som så, så jeg velger å ikke dumpe mannen min. Det er fint at folk har velfungerende forhold, men å si at man er stormende forelsket utover to år.. Nei, den kjøper jeg faktisk ikke. Mange kvinner blir forøvrig ødelagt av overromantiske pocketbøker og romantiske komedier fra USA.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 åj da.. jeg tror nå på forelskelse som varer hele livet:) -jeg tror ikke at når man har vært gift i tolv år, så klarer man fortsatt ikke holde fingrene av fatet et eneste sekund, eller at man savner sin kjære etter å ha vært uten han i to dager.. men jeg tror at selv om man ikke oppfører seg som nyforelska hele livet, så forelsker man seg på nye måter gjennom livet og kjærligheten blir bare dypere og dypere! jaa, jeg tror faktisk det! jeg kan sammenligne meg og kjæresten min, som er nyforelska, med mamma og pappa som har vært gift i 16 år (sammen i mange flere) og jeg ser at de har sterkere og dypere bånd enn oss, selv om vi fysisk sett viser det vi har sammen mer. mamma og pappa ønsker ikke å forlate hverandre, de.. de har det godt sammen og derfor tenker de ikke på å forlate hverandre! de holder ikke hverandre i hendene når de er ute å går, de sitter ikke oppå hverandre å koser når de ser på nordnytt, de kysser ikke ti ganger i løpet av dagen, men de er mer enn bare partnere som oppdrar barn og bor sammen! klart man må jobbe for at et forhold skal fungere, men om man ikke er glade i hverandre så gjør man ikke sitt beste!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Joda, men nå snakker du om kjærlighet, ikke forelskelse. Selve forelskelsesrusen forsvinner i løpet av halvannet til to år. Fakta faen! :-D
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Forelskelsen går vel over til å bli kjærlighet kanskje?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 det ville vært helt flott å være forelsket hele tiden...i din mann, men det er jo ikke sånt i virkeligheten.......men vi trenger kanskje ikke å være forelsket 24 timer i døgnet heller...nei, ikke for meg i hvertfall. Om jeg elsker mannen min, selvfølgelig, det gjør jeg. har elsket han siden vi gikk på barneskolen sammen. ingen kunne være sammen livet ut bare fordi de er forelsket i hverandre uansett.. det trenger mer enn det i et parforhold.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Ja, man må jo ikke gjøre det slutt når forelskelsen falmer. Da ville det vært 100 % på skilsmisse-statistikken. He he. Som du sier, man er jo glad i en person selv om man ikke er forelsket lenger.
:) ENDELIG! Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 hemmeligheten er å bli forelsket igjen, og igjen, og igjen............................................ i samme mann!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #12 Skrevet 26. august 2007 Er ikke lykkelig forelsket i mannen! Vært sammen i 2 år og venter vårt første barn. Forelskelsen er borte!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 JA!Jeg er lykkelig forelsket i min mann etter 9 år sammen!Men det er fordi vi jobber bevisst med forholdet for at det skal vare!Et forhold er noe som må pleies, og gjør du det så varer forelskelsen! Jeg kan fortsatt se bilder av mannen min, og jeg kjenner sommerfugler i magen og rødmen i kinnene! Jeg jobber på pleiehjem, og der har jeg opplevd par som har vert gift i 60 år, ligge i sengen og holde hverandre i håbden som to tenåringer!SLIK vil jeg ha det de nærmeste 60 årene!!!
Moi 32 Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Enig med fjante-tante!! Av og til er det ett h.... og man skjønner ikke at man holder ut, og av og til er man helt nyforelsket igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå