Gå til innhold

November: Bruker ikke prevensjon... Flere?


Liljefjes

Anbefalte innlegg

Har ikke brukt det siden jenta ble født heller, men jeg tror ikke vi er superfruktbare akkurat. Også ammer jeg ganske mye ennå! Men jeg håper veldig på to tette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke prevensjon, ammer ikke, planlegger ikke flere barn i nærmeste fremtid og har hatt mensen regelmessig siste 7 -8 mnd...

 

Bør jeg bruke prevensjon? JA!! Gjør vi det? NEI.... Satser foreløpig på å hoppe av i svingen og sikre perioder, noe vi har gjort før også.. Men vet jo at det ikke er sikkert. Finner bare ikke noe prevensjon jeg kan leve med. Ikke spiral, ikke noe med hormoner, kondom funker jo til tider, men for et pes!!! Ikke noe flink å bruke det nei..

 

Kommer til å ende opp med en STOR ungeflokk:):):) Tihii...

 

Hva slags prevensjon bruker andre? Erfaringer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hormonspiralen,noe jeg er kjempefornøyd med,men skal nå ta den ut på tirsdag,for jeg vil så gjerne ha en liten til.

 

Har lyst på to litt tette og da mener jeg at det ikke bør være mer enn 2 år mellom dem.Gikk fort sist,så jeg håper det går fort denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hormonspiralen, og er kjempe fornøyd med den.. Har bare hatt en mini mens siden fødselen..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også hormonspiral! Veldig fornøyd, merker ingenting til den og har ikke fått mensen enda (men ammer fortsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...