Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sambo er med på å arrangere utdrikningslag for en kompis imorgen, og planene var så å si klare.. men de hadde ikke tenkt over at været ikke ble så bra.. og da gikk litt av planene i vasken.. Noen som har noen gode ideer til han? De skal ikke drite kompisen ut skikkelig, ikke den type utdrikningslag, men heller noe som er morsomt!
~Fanta~ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ta på han en slik enorm stor afroparykk.og noen kule klær til... Og send han inn på butikken/kjøpesenter med handleliste, men det han skal handle MÅ han ta fra andre sin handlevogn;o)) Det er humor:o))
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 hehe.. morsomt:) flere?
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 http://www.utdrikningslag.no/ her er det iallefall tios om hva en kan gjøre...
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 eeeh.... tips skulle det jo stå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå