låvesvalen Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 huff jeg blir dårlig snart av alle lukter, stekt kjøttdeig, deodorant, såpe, eple, skyllemiddel, kjenner kalmen hvor den kommer sigende bare ved tanken, har mest lyst å sette ei klesklype over nesen men det ser vel litt rart ut hehe,.første svangerskapet hadde jeg sånne plager-med lukter- så nå lurer jeg veldig på om det kan være et annet kjønn på vei?? hva tror dere??
ellesant Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde det omvendt sist jeg var gravid, jeg syns det luktet så sinnsvakt godt med vindusspylerveske og vaskemidler og bensin... men hadde ikke lyst å spise eller drikke det altså! Men har hatt litt aversjoner mot enkelte matvarer før. Har ikke det nå, men har vært litt kvalm denne gangen. Det er nytt, så jeg lurer også på om det kan være nytt kjønn på vei...
låvesvalen Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 dytt, vil gjerne høre flere ...
Gossip Girl Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hadde det de 3 første månedene med begge svangerskap. Fikk gutt forrige gang, og denne gangen venter jeg ei jente. Så tror ikke det skulle ha noe å si :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå