Gå til innhold

Litt intimt kanskje...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, dette høres kanskje dumt ut, men jeg lurer virkelig... Etter sex,uansett om hvor høyt jeg putter rompa mi oppetter veggen, når jeg reiser meg da virker det som om alle svømmerne kommer ut igjen :( Noen som har peiling, det blir vel igjen noen der inne vel? Og det trengs jo i utgangspunktet bare en...? Håper på det beste jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som skal inn har nok kommet inn.. Vil alltid være en del som kommer ut igjen, men er nok mange som kom seg på rett vei;)

Skrevet

for å tenke litt gris. mannen kommer jo et godt stykke oppi damene, så noen fyker vel opp der di skal for å lete å andre er sånne data folk som oss som detter ut igjen me en gang:P tenk på de sånn. e de noen som vil så komme di=)

Skrevet

Takk for svar :) trengte litt oppmuntring her... Lykke til, får håpe svømmerne finner veien! ;)

Skrevet

jeg også har dette problemet, men prøv å få orgasme selv etter at mannen din har komt inni deg. og så legger du deg med beina opp etter veggen i en 10-15 min tid.

dette hjalp for meg. har ikke blitt gravid enda, men er bare så vidt ferdi med 1 pp. men dette hjelper vertfall å holde småtrollene inne:)

Skrevet

Hehe... har tenkt tanken selv:) men noen blir gravide selv om de reiser seg med en gang og går rett i dusjen... så det er nok en god del igjen inni der.

Så en film, der det var filmet innvendig når sæden kom inn og dens vei inn og opp... hvis du ligger på ryggen (gjerne med pute under rumpa) så blir sæden liggende i en "grop" helt innerst ved livmorhalsen. Hvis du da får orgasme, trekker livmoren seg sammen, slik at livmoråpningen blir duppet ned i dammen med sæd. Så prøv å få orgasme etter at mannen har tømt seg (ved klitoris-stimulering f.eks.).

Lykke til:)

Skrevet

Husk at det som komme rut er ikke berre sædceler, det er sædvæske, og det trenger man ikke for å opnå befruktning.

Skrevet

Takk alle sammen :) Føler meg litt bedre nå!! Tar imot alle tips, og skal slenge bena opp etter veggen nok en gang i kveld ;)

Skrevet

men.... hvor lenge etter er det lurt at jenten får orgasme... noen ganger blir man jo liggende å kanskje slappe av litt og ligger stille på ryggen men benen e litt opp også starter igjen... får da kanskje orgasme etter 10-15 min etter mannen og ingen tin renner ut når man starter igjen da må det vel ha svømmet noen opp... el tror dee det er for lang tid etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...