Gå til innhold

Mamma til en stor og en liten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke har gjort det enda: ta kontakt med moderator! Du skal ikke være nødt til å slite med at noen misbruker nicket ditt på denne måten - det bør være en smal sak for moderator å få satt en stopper for dette umiddelbart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt mail. En ting er at folk kan slenge med leppa,hetse et nick,noe jeg ikke er imot,men da kan en forsvare seg,når da noen går inn og tar nicket til en annen,er ikke dette lett å forsvare seg i mot,bare glad at dette ble oppdaget.

Lurer på hvor ofte dette har sjedd,for det har jo vært lange tider jeg ikke har vært her inne og har fått høre ting jeg skulle ha sagt,som jeg aldri har sagt.Håper det blir en stopp nå

Skrevet

Fy søren nå må det jammen være nok! Tenk å oppføre seg så liten! Tenk å misbruke andre sine nick på den måten. Jeg føler med deg, dette skulle en virkelig slippe å oppleve blandt mennesker som er gamle nok til å fa barn!!

Skrevet

Dette er jo virkelig lavmål til de grader...

Slikt er bare utrolig og det er jo sant som du sier.... Hvor lenge har dette pågått...

Skrevet

Det som og irriterer meg,det er at jeg har sittet å studert begge nickene,men klarer ikke å finne ut hvor de er forskjellige,hvis noen ser det,hadde det vært kjekt med en tilbakemelding.

Skrevet

hehe, har prøvd selv :P de ser jo kliss like ut... begynner som dere å lure på hvor lenge dette har pågått :(

Skrevet

Tror det kan være at du har l (liten L) og den andre har I (stor i)

Det er det eneste jeg kan tenke meg hvertfall.

Skrevet

Dette må no virkelig være en jobb for moderator for slikt går ikkje ann...

Om dei noen gang skal ha grunn til å spore noen via adresse så må det da være no...

Skrevet

Da har det jo ikke betyndning det jeg gjorde,hvis det er det som er årskane,da kan jeg jo gå tilbake til mitt vanlige nick da

Skrevet

Ja det har nok liten betydning da. Men det finnes jo en god løsning på det også. =)

Kan sende deg en pm jeg.

Skrevet

Jeg er enig at dette er kjedelig, men jeg tror at det er svært lite moderator får gjort med saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...