mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 slik at det blir vanskeligere for andre å kopiere det.Har tidligere også hørt ting jeg skulle ha sagt,som jeg ikke har sagt og kanskje denne personen tildligere også har gitt seg ut for å være meg,men jeg heter jo det samme,bare ikke mellomrom da,så dere forstår nok hvem jeg er*Smiler*
selfangerkjerringa Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg ville nok endret nick istedt for å bare å fjerne mellomrommene... det er fort gjort å legge til et mellomrom midt i eller på slutten og misbruke dette også... folk er ikke oppmerk,somme nok til en hver tid til å legge merke til sånne smådeltaljer dessverre...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Ja,men jeg har ikke lyst til å bli anonym her inne,jeg vil at folk skal vite hvem de snakker med,får håpe at dette hjelper,ellers så vet jeg sannelige ikke hva jeg skal gjøre. Hvis jeg bytter nick helt,kan jeg jo ikke gå ut med det,for da kan jo den personen som utgir seg for å være meg,bare ta det nicket der og sier jeg ikke at jeg har byttet nick, blir jeg jo helt ny igjen om du skjønner hva jeg mener.
selfangerkjerringa Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Skjønner poenget ditt ja... men du har vel tatt kontakt med moderator? Så de finner ut hvem som misbruker nicket ditt og får satt en stopper for det
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 da har jeg byttet igjen jeg,etter et godt tips jeg fikk
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hvorfor kaller du deg ikke Sylvi stvg da? Var ikke det deg på BIM?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Jeg syns du skal skjerpe noe skikkelig her nå altså...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Stilig...du er like gammel som meg. Føler det er mange unge her inne. Har tre barn. 15-13 og 4 mnd.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 så kjekt da,hvor i landet bor du da?
Søtnosmamma Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Da må jeg bare beklage at jeg busa ut mot deg tidligere i dag. Det var tydeligvis ikke du som skrev innlegget jeg reagerte på og kanskje ikke de andre jeg har lest før heller?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 hei anonym,har også bodd i buskerud et par år.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 Jeg aner ikke hva du har lest jeg Søtnosmamma,men jeg tror nok at enkelte ting jeg står for kan provosere enkelte,men jeg snakker alltid generelt og henger ikke ut nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå