Kongenpåhavet Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Testet med digitaltest idag og fant eggløsning for første gang:-) Har holdt på å teste siden søndag.......i tilfelle. Det som er så bra er at det er bursdagen min idag også;-) Hekkan det hadde vært kjekt hvis det klaffet nå. Krysser fingrene!!!!!!!!!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Så gøy!! Husker min første positive el-test. Ble så glad, sikkert like glad som om det hadde vært en positiv gravitest, hehe. Lykke til i kveld og de kommende dagene. Krysser fingrene for en god IKM dag denne syklusen
Supermamm Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer så mye med dagen og lykke til! : )
Duo-yoghurt Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer masse med dagen!!! Får håpe du får en liten spire i gave da:) Lykke til:)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hei! Innom og titter litt fra 3 tri jeg.....vil bare si at om en uke har jeg termin på bursdagsnummeret til sambo! vet jeg hadde el den dagen, og utifra termin stemmer det, så lykke til! kan nok hende spiren sitter i dag! gratulerer med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå