Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg ble mamma for 6 uker siden og har vært en del inne på BIM og hatt god nytte av forumene der. Fått svar på mye jeg lurte på og føler jeg har fått mer ut av graviditeten pga det. (selvsagt har jeg dobbeltsjekket en del info, men stort sett synes jeg at jeg har fått saklige og gode svar der inne). Når jeg har lagt ut tråder med spørsmål her inne fyker de bare ned på siden og blir ikke engang sett fordi det er så mange krangletråder. Når èn dukker opp, kommer det 5 til i samme slegen. Må bare si at jeg synes det er leit at dette forumet rett og slett er helt ødelagt at dette. Jeg har prøvd å ignorere krangletrådene, men nå er det faktisk flere av disse enn seriøse innlegg. Håper dere som svarer så forferdelig krasst og henger ut andre her inne tenker dere litt om neste gang dere svarer så forumet kan bli bra igjen. Jeg for min del takker for meg.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Å? syns jeg har fått masse saklige og gode svar her inne jeg... Gidder ikke å bry meg med krangletrådene bare.. Dumt at du ikke gidder mer da, vi trenger jo "bra" folk her inne uansett..
manonym Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Følg noen av oss småtrollere inn på Godord til mamma (tror det var det den het). Ingen anonymknapp der;)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Det er jo ikke sant det!! Folk er jo kjempe saklige her inne.Litt action av og til, men det er jo bare gøy:) Er du vennine av Ellie eller?
MaryluogAdrian Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg er VELDIG enig med HI her. Jeg har sittet mye inne på dette forumet og tenkte for 2 uker siden å gi meg for ingenting her virket seriøst lengre. Da jeg logga meg på idag så jeg at ingenting her er forandret.. Folk her inne driver fortsatt med disse krangletrådene. Og da noen prøver å stille et seriøst spørsmål kommer det alltid en anonym som vil provosere og det ender opp med en usaklig diskusjon. Jeg er på kanten til å gi opp denne siden selv...Blir ikke særlig interessant lengre når de samme diskusjonene går igjen og igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå