Rødtopp75 og to små Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei! Mener å huske at noen av dere hadde en slik badestol som kan settes i badekaret og som ungen kan sitte/ligge i. Hvilket merke er det dere har og hvor har dere kjøpt den? Etter vår lille badeepisode i dag da Josefine sparket ut store deler av vannet i karet som tilhører stellebordet skjønte vi at det er på tide å skifte til et større badekar. Men morsomt var det jo med all sprutingen og vannet som landet overalt på gulvet
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Den stolen er flott! Vi kjøpte den på Tveita, men de fåes overalt i babybutikker. Merket på vår er Basson, tror det er ganske hipp som happ hvilket merke du velger. Jeg bare søkte litt sånn kjapt så du kan se et bilde (trykk for stor versjon av bildet): http://www.butikgaia.dk/til_baby/diverse/delfino_badestol_104_da.html
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hei, Vi fant en på finn.no og den elsker hun. Bader i den hver gang her.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 aner ikke hva merke jeg har men må bare si at den er utrolig genial. Kanskje noe av det smarteste jeg har kjøpt til nå :-)
Millapril Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Det er et virkelig bra kjøp! Jeg har kjøpt min på BabyBest på Tveita, den kostet 149,-. De har også på Babyshop til 249,- i flere farger. Babyproffsen i Sverige har også. Den vi har kan brukes opp til 75 cm eller når det blir for trangt for dem. Erica er jo litt romslig, så hun fyller den godt ut. Den gjør i hverfall badingen enklere og jeg synes det er veldig kjekt når jeg bader henne alene
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Basson sin badestol er fantastisk bra.. Har den selv, i blå. Matteo elsker å ligge i sin stol og plaske som gal i badevannet. Nå har han blitt så tøff at han til og med bader sammen med storesøster, og spruter henne ned. Når hun ler så ler han seg skakk tilbake. Det er også kjempeartig å bade sammen med de små når du har dem i badestolen. Da kan du konsentrere deg om andre ting enn å holde dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå