Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 skal ha noen vennepar på middag,og skal lage taco,kan jeg spise den hot sausen der uten at babyen tar skade av det...det blir ikke ubehagelig for den om jeg spiser sterk mat??er i uke 39 nå...
@nemone Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Babyen tar ikke skade av det - hvis du er plaget av halsbrann så hadde jeg styrt unna, ellers er det bare å spise!
LuRiFaXeN Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 du kan spise så sterk mat du bare tåler...man som @nemone sier, e du plaga me halsbrann så ville eg ikkje spist sterke mat.. taco hørtes foresten diiiiiigg ut..mmm
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Som de over skriver, tar ikke bebisen skade av sterk mat. Jeg er veldig glad i det selv; gjerne MASSE chili! Det jeg derimot kan merke er at han blir veldig turbo i magen etter at jeg har spist et HOT måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå