Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er det vanlig å slutte med morgenpuppen eller kveldspuppen først? Vi vil kutte et måltid nå til helga.
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Det vanskeligste er vel kveldspuppen, så mange "sparer" den til sist. Her i huset kuttet vi ut den først. Hun sutret et par kvelder, men så ble det stille. Og da kveldspuppen ble borte, var hun ikke særlig interessert i morgenpuppen heller (den var JEG mest interessert i å beholde, for da sov hun gjerne litt lengre etterpå, hehe). ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 vi kuttet ut morgningen først..det var fordi hun maste på puppen hele tiden om natten når hun våknet... det gikk veldig greit..gav henne først en flaske med vann på morgenkvisten... og tok alltid på meg en t-shirt... for trenger jo ikke friste henne liksom...for tre uker siden sluttet vi med kveldspuppen og... går veldig greit..nå får hun litt melk før hun legger seg og litt når hun våkner.. hun er ikke noe flink til å drikke til måltidene..så derfor blir det sånn..
MintCondition Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Vi kuttet kveldspuppen først, og morgen til sist...fordi hun våknet så sabla tidlig og da var det så lettvint å bare legge henne til puppen og sove litt til
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ja, da forstår jeg det er litt forskjellig, så vi har valgt å prøve å kutte morgenpuppen først. Han våkner veldig tidlig, så det er kanskje dumt, men vi håper jo med det at han faktisk skjønner at det ikke lønner seg å våkne for å få pupp...lov å håpe, ikke sant? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå