Gå til innhold

Riga+hippiesnulla & piratspira!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev i en tråd her at du hadde vært borte fra jenta di en uke.. Jeg skal være borte fra småen(10mnd) nesten en uke nå og så lurer jeg bare på hvordan det var å være borte såpass lenge?

Hvordan gikk det med jenta og ikke minst hvordan var det for deg..?

Hvordan reagerte hun da du kom tilbake?

Mange spørsmål, men jeg gruer meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Var egentlig noe sånt jeg håpet på.. ;)

Har kanskje en tendens til å tro alt blir mye verre enn det blir.

Det blir merkelig å reise fra han selv on jeg vet han får det bra med pappaen. Det som er litt dumt er jo at jeg ammer enda, så når jeg drar blir både mamma og puppen borte. Men det går helt sikkert fint for oss alle tre. Jeg får nok mye å gjøre og er glad jeg har noe å henge fingrene i ellers hadde det nok blitt lange dager. Er kanskje fint jeg ikke skal være hjemme uten han.

Tror nok det værste blir i det jeg skal dra hjemmefra.. Huff.. :)

Skrevet

Det er rart hvor sterk morsfølelsen er.. Hadde aldri kunne forestilt meg det før jeg fikk barn.

Jeg har aldri vært borte fra han mer enn noen timer fram til nå. Lengste er vel rundt 8timer mens jeg har vært på jobb. Hadde barnevakt en gang vi var på fest, men da måtte vi dra hjem for han våkna og ville ikke sove mer. :)

Han har begynt i barnehagen også, så han har fått noe trening på å være uten meg da. Men det har gått knirkefritt til tross for at han stort sett har vært sammen med meg tidligere.

Nå begynner han jo bli ganske stor så det er vel på tide han er uten meg litt. Sånn blir det når man ikke har noen i nærheten som kan passe..

Jeg får ta masse bilder av han med mobilen så jeg kan se på han mens jeg er borte. :D

Skrevet

vet at innlegget var til riga, men vi dro også fra nicolai da han var 9 mnd gammel. da dro jeg og pappan på en mye etterlengtet sydentur 1 uke i hellas.

vi snakket med farmoren daglig, og fikk sendt bilder på mms. det gikk kjempefint, fordi vi stoler 110 % på henne og svigerfar :)

da vi møtte han på flyplassen så han litt rart på oss, og kikket på farmor når vi koste med han. etter et par dager var det som om vi aldri hadde vært vekke :)

og for ordens skyld hadde jeg ikke nølt med å gjøre det en gang til!!!

Skrevet

Bare fint med flere svar! :D

Godt å høre noe annet enn skrekk-historier...

Jeg er så spent på hvordan soving på kvelden/natta skal gå. Han er vant til å få litt mamma-kos om natten.. :)

Og så lurer jeg på hvordan han reagerer når jeg kommer tilbake. Hører om en del barn som "overser" mor når hun har vært borte.

Men det blir vel som dere sier, etter noen dager er alt som før.

Og så fint i disse mobil og pc tider. Kan jo få bilder både på mms og mail. Til og med se han på videosamtale og web-kamera.

Gruer meg faktisk ikke like mye lenger.

Skrevet

når han er mer enn pare ett par uker gammel, så husker han hvordan mamman sin ser ut og lukter (lukten kjenner de jo igjen med en gang da, men) :) selv om det går både en uke og to.

det tok vel kanskje den dagen vi kom hjem (ettermiddag) + nesten hele neste dag før han var HELT som før :) og det er jo egentlig ikke så veldig lenge.

som oftest er det foreldrene som har det værst når de er borte fra barna sine :) hos oss var det værste som skjedde at han var sur en dag. og så lærte han seg å åle seg bortover.. men det fikk vi jo se når vi kom hjem :) jeg gruet meg litt før vi dro, men det var ikke halvparten så ille som jeg hadde regnet med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...