Gå til innhold

Snufs.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig som dagmamma for ei lita prinsesse...

Fikk besøk i dag, og fikk gaver blandt annet en aldeles nydelig glassengel...

Blir helt rørt....

Gutta ville hilse på siste dagen, og for et kaos...hjelpes, hehe, mine barn fant ut at de skulle vise seg fra sin verste side i dag... En mamma som angret litt på fridag i barnehagen i dag ja, hehe.

Ha en fin fredagskveld dere.

Her skal det bakes:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, vet du, jeg er helt snufsete jeg også kjenner jeg....rett og slett litt sånn "sorgfølelse", tom rar følelse og tårene sitter langt ute i øyekroken.....hmmm.........men det er jo ikke for ever da! Hun kommer jo neste fredag allerede;-))

Og engelen ja, den er bare vakker........og historien bak spesiell, og ikke minst tanken bak på at det var akkurat en slik engel vi ville du skulle ha:-) Det er en sirkel av hendelser og historie:-)

Lille rosa har fått en ny venn idag:-) En liten og god dukke, akkurat passe til at hun kan være mammaen dens, med smokk, og flaske og rangle. Og hun har gått rundt og dillet med den siden vi kom hjem;-) Ordner og legger den i vognen, opp igjen og mater og koser - er jo så flink atte:-)

Tusen takk for en fantastisk tid, gleder meg over at du vil stille opp videre, ser jo hvor lang tid det tok før vi trengte deg igjen;-))

Og gutta, ja i dag var de i form;-) Kan tenke meg det var en liten alvorsprat når vi dro.....hihihi........synes nesten jeg ser røyken ut av nese og ører på mamman....hihihi:-)) Been there done that som jeg fortalte deg:-)

Og du, vi sees imorgen:-)

Skrevet

Ja, den engelen er spesiell, er så utrolig glad for den, betyr en masse med alt det du sa.

Godt at hun likte den:) Synes den var søt selv, hehe.

Ja, var en liten alvorsprat her ja, særlig eldstemann var enig i at dette var litt flaut ja... Men ting roet seg veldig ned, utrolig nok, hehe, så da blir det en bedre kveld ja, for bakestyr;)

Og fredag ja, alt ble bedre når jeg hørte om fredag:) Gleder meg allerede jeg! Er så snill at jeg håper dere kommer "i knipe" både titt og ofte, haha.

Ja, vi sees i morgen...får helle nedpå en fire-fem kaffekopper før vi skal dra, og håpe på muligheter for påfyll....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...