·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hun er 2 år og 4 mnd. Har prøvd litt av og på å slutte med bleie nå, men ser ikke ut som det går.... Er det for tidlig? Kan det være det som gjør det? Ser at hun kan kjenne hun må tisse og bæsje når hun går uten bleie for hun står og krysser bena som de eldre barn som må på do gjør. Har prøvd å være overlykkelig når det kommer to dråper i potta og har til og med lovet med premier.... Prøver å la henne gå uten, har på truse og sier vi IKKE må tisse på fine trusa. men det virker som det ikke gjør noe å tisse i trusa, er bare å skifte liksom... Har prøvd å si hun har vært kjempeflink, når det har gått lenge ute at hun har tisset, og har prøvd å være litt sint når hun tisser i trusa... Kanskje det bare er for tidlig..... Men det er så mange rundt henne på rundt samme alder som har sluttet med bleie, så tenkte det kanskje var på tide......? Eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde samme problemet med snuppa... Nå blir ho 3 i slutten av september, og slutta for 2 uker siden! Hun fant plutselig ut at hun hadde slutta..... Så jeg vet faktisk ikke.. jeg prøvde med klistremerker og greier, men ingenting hjalp. Eneste gangene hun tissa på do, var når hun gikk naken. Hadde hun på klær, så tissa ho gjennom alt.. Kanskje hun bare ikke er klar enda...
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Ja spørs det, har ofte hørt det at de syns det er så ekkelt å bli tissevåt, å slutter av den grunn. men her virker det som det ikke gjør så masse å tisse seg ut, hehe....
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Hmm... Ingen som har hatt barn som har sluttet med bleie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå