Gå til innhold

Hva spiser dere til lunsj om dagene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere går hjemme altså. Begynner å bli litt lei brødskive med gulost nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødskiver, hvis jeg nå husker på den lunsjen da...

Skrevet

I går spiste jeg Paella til lunch, i dag spiste jeg ryvita knekkebrød med brunost og hvitost og tomat.

Ellers spiser jeg ofte rundstykker (sånne frossne som man varmer i ovnen) med skinke, ost og tomat.

Eller så spiser jeg skive med nugatti eller noe anent godt.

Og drikker ALLTID kaffe til :-)

 

 

Skrevet

Knekkebrød med ost eller yoghurt med musli. Eller frukt hvis vi er ute på lang trilletur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...