Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Når dere går hjemme altså. Begynner å bli litt lei brødskive med gulost nå...
katlinka Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Brødskiver, hvis jeg nå husker på den lunsjen da...
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 I går spiste jeg Paella til lunch, i dag spiste jeg ryvita knekkebrød med brunost og hvitost og tomat. Ellers spiser jeg ofte rundstykker (sånne frossne som man varmer i ovnen) med skinke, ost og tomat. Eller så spiser jeg skive med nugatti eller noe anent godt. Og drikker ALLTID kaffe til :-)
Diva Muffin Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Knekkebrød med ost eller yoghurt med musli. Eller frukt hvis vi er ute på lang trilletur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå