♥Prinzessin♥ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg er uenig med dem som sier at man skal vente med sex til man har lyst. Det anbefales faktisk at man putter sex inn i en timeplan, for travle småbarnsforeldre har ikke alltid tid eller lyst! Og da kan det gå aaaltfor lang tid imellom hver gang. Man skal ikke la mannen tvinge seg til sex, altså. Jeg mener at man selv burde bestemme seg for å ha sex selv om man ikke er "sprengkåt". Det har mye med nærhet å gjøre, og kos, kyss og klemmer dekker ikke alltid disse behovene. Da jeg gikk på p-pillen, merket jeg at det gikk utover lysten. Hvs jeg skulle la være å ha sex bare fordi jeg ikke hadde lyst, ville det gått utover noe av nærheten mellom meg og mannen min, for kroppen min var så godt som alltid "likegyldig". Men man får ofte lyst når man først har begynt! ;-) Slenger tilslutt med anbefalingen: Slutt med p-piller!! Kroppen min er befridd fra hormonfengselet, og jeg føler meg nesten som et nytt menneske! :-)
Diva Muffin Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg mener også man burde prøve å ikke vente for lenge med sex. Man blir avslappet av det, og ingenting er vel bedre lim i et forhold enn akkurat sex...
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Kan'ke slutte med pilla, jeg....da tyter det småhekser ut i ett kjør..... Har sånn mann som gjør damer gravide bare han håndhilser på dem Men ja; avtale sexdater er en bra løsning!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Helt enig, sex avler sex ) Har man sex ofte så blir man jo minnet på hvor godt det er og da får man også oftere lyst
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Kanskje jeg har noe å lære
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 Hehe... Jeg oppfordrer ingen til å slutte med prevensjon... ;-) Men det fins andre muligheter! Jeg har nettopp hentet ut PFC'en min på postkontoret, en Pearly. Den skal visstnok være 99,3 % sikker. Håper den funker som den skal, slik at jeg kan tilbringe resten av mitt fruktbare liv uten å knaske piller. Den så iallfall enkel og grei ut! :-)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 sex avler sex. akurat som søvnen gjør.
Mille** Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Slutter på pilla om ca 14 dager, er veldig spent på om jeg merker noe forskjell, både på vekt, hodepine, hormoner...Skal bli greit å slippe å ta de pillene noe mer! )
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 er nok enig med deg... men det er ikke lett alltid å gjennomføre ting man ikke har lyst til..... er ikke alltid lysten kommer... dessuten er det ikke bare, bare å slutte på pilla... da ville vi fått mange unger.... og det er ikke det vi vil..
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 enig med at pilla senker lysta.. men det går også over bare du har begynt hehe... men alldri brukt noe før nå.... fått 2 nydlige unger.. og nekter å ha no annet oppi der fom f.eks spiral.. så da må jeg nok holde meg til pilla=) ha en fin kveld jenter
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 jeg gikk på p-piller før jeg fikk første mann, fy så syk i hodet man blir da! snakk om hormonbombe, jeg er også enig om at sexlysten ikke helt var på topp. det var bare slitsomt, og da jeg prøvde å skifte piller, så ble jeg gravid.. nå sitter jeg en med 2 barn Jeg har selv sett på denne ladycompen.. den ser fin ut.. så jeg tror jeg skal prøve meg på den. fikk utskrivet noen p-piller på sykehuset, som jeg kunne amme med. cerazette..... men vet ikk eom jeg tørr å prøve meg på noen p.piller igjen.. hehe jeg vil være hormonfri og sex lysten på topp
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 Dere som sier at det ikke bare er å slutte med pillen - jeg skrev ovenfor at jeg ikke oppfordrer noen til å slutte med prevensjon! :-) Det finnes andre alternativer. Jeg har som sagt investert i en PFC. De er dyre, men så varer de "livet ut", og kroppen er hormonfri for alltid. Yessss..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå