Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt matt noen ganger av dere...Hyler opp om at ingen er skinnhellige at "alle" kjører fort osv...

Det er faktisk ikke slik...mener ikke at jeg selv er perfekt, MEN jeg kjører faktisk ikke for fort, jeg har aldri hatt one night stands, mange andre ting jeg ikke har gjort heller, noe dere da ville kalle meg skinnhellig...

jeg sier ikke jeg er perfekt, men jeg skal ikke ha på meg at ingen aldri kjører fort o.l.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøkenvetikke
Skrevet

Interessant det du er inne på der..

Folk har det med å rettferdiggjøre sine 'feil', med å unnskylde seg med at 'alle andre' også gjør det...

Skrevet

Har aldri hatt en one night stand selv, men kjører ofte for fort. Men bare litt for fort, er ingen racerbil på veien heller da :)

Skrevet

Skinnhellig betyr vel egentlig at duhar gjort mye dumt selv, men later som om du er "perfekt". Det betyr vel at du gir skinn av å være perfekt, men ikke er det i virkeligheten.

Skrevet

one nights stand er vel ikke riktig å omtale i denne sammenhengen...

men har den oppfatning at alle har på ett eller annet tidspunkt tråkket over streken av loven av mindre eller mer alvorlig grad...

Skrevet

Svarte, jeg som trodde man ble perfekt av one night stands... og så er det bare tull?! ;)

Skrevet

Har aldri tråkket over noen lover eller regler før jeg da men...

Skrevet

Å være skinnhellig vil si at man vil fremstå som prektig og ordentlig, mens man egentlig ikke er det.

Så hvis noen vil si at jeg er IKKE er skinnhellig, så blir jeg glad for det jeg =)

Hehe, hender ikke så rent sjelden at jeg humrer over ord og uttrykk som blir brukt her inne, og som ikke henger helt på greip ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...