Ragga22 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei.har ei vennine som bli 30 år.så kunne æ trenge litt tips.eller rettere sagt.masse tips. Hun betyr mye for meg og er gudmor til jenta min. siden hun blir 30 burde d bli noe med pepper,siden hun ikke er gift,men hva da? Laga pepperkake hus t samboeren hennes så kan ikke gjøre det igjen. Så noe lurt og noe fint som vil bety noe for henne.
Ragga22 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 Ingen som har et lite tips til meg??plizzz
Sebra Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hva med gavekort fra Black Design. Gavekort fra Body Shop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå