Miss L å di Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Litt mer personlig og UTEN anonymknapp... Litt lite fart for tiden, men det er bare fordi det ikke er nok medlemmer enda. Logg inn å ta en titt vel... c",)
SokkeLaila Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 ..*skynder meg å trykke på linken..* Men hvilken link?!
Miss L å di Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Hahahahahahahaha!!!!! Jeg er faaaaan meg den dommeste jeg vet om!!!! http://www.freeforum101.com/dmulernesgravid/index.php?mforum=dmulernesgravid *kremt* der var den...
SokkeLaila Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hehe! *kniser* Tenk at det skulle ta flere timer før noen etterlyste adr, da! ..skal sjekke ut siden, jeg!
Miss L å di Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 *riste på hodet* Merka det ikke selv heller... heeeeeerregud!!!!
SokkeLaila Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Nå ler JEG meg ihjel!! Trur'u ikke admin er en gammel venninne av meg, da?! ..som jeg ikke har snakka med på noen år!!? *får nesten dånedippen her jeg sitter!* ..helt klart at forumet må sjekkes ut enda mer nøye NÅ!! Takk for link, forresten! ..jeg var visst MYE mer interessert enn jeg trodde!
SokkeLaila Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 ..og vet du hva jeg ikke koblet før nå, da?! At jeg har deg på Facebook! Ha'kke skjønt at du er Miss L her inne før akkurat nå..! ..så det er ikke bare du som er treig innimellom! Hihi!
SokkeLaila Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 *leeer så magen rister* Nå sitter vi her og skriver til hverandre på Facebook, det nye forumet og BIM SAMTIDIG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå