Gå til innhold

Hvordan visste dere at kjæresten deres var "the one?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt ikke pladask for typen, trodde det kom til å bli en one-night stand. Men så holdt vi kontakten likevel, jeg tror han ble betatt litt før meg. Han avslørte seg på tredje date da han sa "Ja, man blir jo ekstra godt humør når man er litt nyforelsket..øh, jeg mener, altså"....hehe, tror ikke han hadde tenkt seg helt om før han sa det. Samme kveld ble jeg helt plutselig stormforelska, og i dag to og et halvt år senere har vi en datter på litt over fire måneder sammen :) Kunne aldri tenkt meg en annen mann *kvalmende lykkelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte han og vart betatt av han med ein gang. så neste gang eg møtte han så hadde han annlagt skjegg så da kjente eg han ikkje igjen. Så 3 gang var det litt betre. Begynnte vi å sende mld etter nytt år, og eg vart veldig forelska i denne fyren, men vi syns det var vanskeligt å bli kjærester når det tross alt var 8 års alders forskjell på oss eg var 15 og han 23, men etter å ha blitt godt kjent vart me kjærester og det er no vart i 5år så det var vel ikkje så gale. Men eg viste nok ikkje han var the one and only før det var gått nokon mnd sa alltid at viss eg fant nokon, men nokon betre trur eg virkelig ikkje eg finner, er meir forelska i dag enn for 5 år siden.. ps, det gikk 2 mnd så fikk eg han til å fjerne skjegget, da så han 10 år yngre ut med eingang, he he..

Skrevet

Tja vanskelig å si... Husker når jeg så han første gang så bare "wow han skulle jeg gjerne vært sammen med", han var kjekk og sjarmerende samt veldig hyggelig å snakke med. Når vi skull begynne å date var han veldig pågående, og det gjorde at jeg "rygga" litt om dere skjønner. Dette var de to første datene, men så når jeg ble ordentlig kjent med han ble jeg bare super forelska... Han er bare så snill, omtenksom, viser meg oppmerksomhet osv osv. Kunne virkelig ikke bedt om en mer snill og kjekk mann:)

Så etter 4 mnd (!!!) så flytta vi sammen og det gikk utmerket:) Etter 4 mnd (!!!) som samboere forlova vi oss. (har 2 års forlovelses dag om noen dager;) Nå i september venter vi en gutt:) Gleder oss kjempe masse, og er fortsatt utrolig sjarmert og forelsket i min kjære:)

Skrevet

Med en gang vi ble sammen...hadde vært avstandsforelsket lenge da vi ble sammen som 18-åringer. Vært sammen i snart 12 år vi nå, har to barn sammen og skal gifte oss til neste år:o)

Skrevet

jeg hadde egentlig null interesse, men min vennine hold på å snakket om at hun hadde trua på oss osv.. og etterhvert så tenkte jeg over det, og tenkte at jeg kan jo prøve å se om det er noe.. han var jo utrolig blid og utadvent...sånn type menneske alle liker.

å så ble det jo en film date:p og en til...og det tok ikke lange tiden før vi var helt betatt av hverandre;)

det kom ikke plutselig opp for meg at han var "the one".. jeg ble bare mer og mer sikker på det etterhvert som tiden gikk.

Skrevet

begynte på ny skole i 3 klasse på barneskolen og falt for klassens ramp (selv var jeg den stille grå musa som kun sa noe når læreren spurte). Var forelsket i han hele barneskolen og ungdomskolen ;) he he (noe han var i meg også) menmå vel si at heldigvi ble vi ikke kjærster før på videregående.

Har nå snart to barn sammen og vært sammen i 9 år og bodd sammen i 8 av de;)

Skrevet

Var kjærlighet ved første blikk fra begges side.. :) Kjent historie: Møttes på fest med felles venner.. pratet på byen.. var de eneste to som klarte å holde oss våkne på nachspiel.. Uka etter kom det første kysset.. så kom første daten.. og så dro vi på Roskilde festivalen! :) Og etter en uke med telting, fylla og mangel på privatliv var jeg bare enda mer forelsket! Flytta sammen etter å ha kjent hverandre i 2 mnd (av praktiske årsaker brukte vi å si..), og giftet oss 3 år senere.. nå har vi vært gift 1 år og venter en liten baby om forhåpentligvis bare noen dager.

Er fremdeles "kvalmt" forelsket i min kjekke mann! :)

Skrevet

Tja... veldig vanskelig å si...

Jeg tror jeg falt for han den dagen jeg måtte oppsøke han på jobben hans.

Vi traff hverandre en torsdag, og skulle ringes på søndag. På fredag mistet jeg (selvsagt) mobilen... På mandagen tok jeg toget til byen og gikk opp mot jobben hans. Det var 1.mars og en deilig vårsol, og han satt ute på trappen foran kirken i den hvite arbeidsskjorta.

Jeg glemmer aldri det synet!

Ellers så faller jeg for han nesten hver dag... Selv om han, som alle menn, kan være en skikkelig dust avogtil - gjør han opp for det med alle de små og store hverdagstingene.

Skrevet

Vi hade bodd på samme plass i 5 måneder før vi traff hveandre første gangen. (må understryke at det var en veeeeldig liten plass oppe på fjellet så det var litt rart at vi ikke møtt hverandre før)

Han kom opp på jobben min og jeg såg han og tenkte kjekk kar, hvem kan dette være? Sa i fra til de andre jentene at det var en kjekkas ute på andre rommet, men han rakk og gå før noen så ham.

Vi på jobben skulle ut på kvelden og feste litt, blir lett sånn nå man bor på en skiresort hehe. Hørte at en viss fyr skulle ha nachspiel. Alle snakket om det hele kvelden, visste ikke hvem det var jeg. Tenkte ikke så mye på det uten tenkte gå hjem før en kompis overtalte meg og bli med på dette nachspielet da.

Greit nok, når jeg kommer in i leiligheten så er de kjekkeasen som hade vært på jobb som hade festen=) Da blev jeg glad!

Vi begynte og kødde rundt litt og snakket og hade moro.

Kort og godt, jeg blev igjen der den natten og gikk aldrig hjem igjen. Vi visste på en gang at vi skulle være sammen. Nå har det gått snart 2 år og vi venter vårt 1e barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...