Lille Filur Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Driver og titter litt rundt. Jeg har lyst at barnet mitt skal gå på en skole/bhg der han ikke er den "eneste" etnisk norske. Lett blanding er fint, så han kan lære seg andre kulturer å kjenne. Er finnstadjordet et rolig område med barnefamilier? Hvordan er bhg dekning? har skolene godt rykte? (tenker da på gode lærere og miljø) Hvordan er det med innvandrere der? Takker for svar=)
stabilo Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi bor på Finstadjordet og trives veldig bra:) Har barn i skolen her og det er jevn fordeling mellom norske og innvandrere. Det er mange fine trilleområder også her:) Ang. barnehagedekning så vet jeg ikke, men tror det skal være full barnehagedekning her nå...
Lille Filur Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Er det mange småbarnsfamilier rundtomkring? Har så lyst å flytte! Men det er jo ganske dyrt der borte... men ikke dyrere enn her hehe.
stabilo Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Akkurat her vi bor så er det bare oss med nyfødt tror jeg... men det er mange med barnehagebarn rundtomkring:) Det er dyrt ja... men et sted som absolutt anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå