Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 vi skal flytte ut en haug av ting fra det som nå er datarom, å få det til å bli det perfekte barnerommet. skal også ha et temarom, så må male litt og slikt. men når gjør man det? når pusset dere klart barnerommet?
Ladybug~N&E Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 har ikke begynt med det enda jeg da..... skal ha lillemann på rommet vårt til å begynne med da det ene ledige soverommet vi har er i 1.etg og vi sover i 2.etg. barnerommet er i dag pc/gjesterom. så her må vi vente til lillemann kommer for da skal vi sette igang å innrede et kjellerrom som skal bli gjesterom og da blir barnerommet endelig ledig for oppussing;) gleder meg!!!! men jeg ville kanskje ha begynt i disse dager vis du skal male og sånt. det blir bare kaldere og da er det ikke så veldig deilig å ha viduene på vidt gap i flere dager for å få lufta ut malingen. dessuten øker ikke akkurat energinivået jo lenger man går gravid vil jeg tro;) jeg ville ha gjort ferdig malinga og sånt nå jeg og så drevet med innredning og dekorering i mnd fremover for å ha noe å gjøre når man venter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå