Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Min sønn på snart 5mnd hater å sitte bakover. Han vil ha strak rygg, men er selvsagt for liten. Han ønsker gjerne at vi foreldre skal holde han i "sitte-posisjon". Når kan jeg holde han mer oppreist uten at han tar skade av det? Det er det å sitte i vognen som er verst. Det blir bare hyl om ikke ryggen er strak.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hørt for noe tull!! Du kan holde han i sittende stilling litt og litt mer. Bare fin trening. Det er selvsagt ikke lurt å la han sitte i evigheter, men noen minutter om gangen går bra. Min yngste på 6 mndr er akkurat like dann. Vil helst sitte. Han sitter på fanget, sitter litt i vogna, litt på gulvet. Det går så bra! Det er lurt om man har øvelseskjørt litt før man skal ta lappen. Da går ting litt lettere... Det er ikke å få alt som man vil å få sitte litt! De oppdager verden nå, de er nyskjerrige og vil se litt! Supert det!
Prinsemamma24 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 bare la han sitte du. hs på god morgen norge sa at norge er en av få land hvor det ikke er anbefalt å trene på å sitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå