Lillefy Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ...opp klokka 06,-etter ca 2 minutt starter det: Jenta på nesten 3 sutrer, roper, skriker, klager over at hun er trett og får raserianfall etter raserianfall (det meste skal være omvendt enn det det er). Lillebror på snart to løper rundt og må klare seg selv mens vi tar oss av en krevende storesøster,-han klatrer på alt han ser, river ting ut, faller ned, slår seg > hyler, løper og gjemmer seg hvis han skal komme (mens han ler hysterisk), og vil ingenting som har med tannpuss å gjøre (han sier endog:karius og baktus må godt bo i mine tenner,-ikke bli lei seg!) Sånn fem minutt før avlevering i bhg har alt roet seg og det er kos og kyss, deretter tar man avsted til fulltidsjobb. Klokken fire blir de hentet og det er påån igjen. Mellom 16.30-17.30 er alt perfekt og vi leker og hygger, men så snart mamma skal lage middag er det kaos. Og det fortsetter resten av kvelden. Jeg elsker mine barn over alt på jorden. Jeg syns de er fantastiske, morsomme og flotte små personligheter. Men med to stk i trassalder, i to forskjellige stadier, som utarter seg på forskjellige måter, holder jeg på å gå under for tiden!!! Jeg føler meg som veldig lite mamma, og mer krisemanager, problemløser, diplomat, dommer, rettsbetjent, bøddel og overoppdrager!! Hvor ble all kosen av??? Jeg er så lei av å bli testet hvert våkne minutt i døgnet, og merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å telle til ti, ignorere eller "forstå"...er lei av å være stålsatt, stålhard og anker! Flere her??
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg har bare en sånn trassen 3åring, men takk for at du minte meg på hvordan kaoset kom til og bli komplett om ca 24 dager, når lillebror er ventet til verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå